Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 flikker op! enuh gooi dat veronica artikel maar in de prullenbak
Ron Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 @Freggel. Denk even een beetje aan je taalgebruik ok?
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Ik denk toch dat anal+ er uiteindelijk toch beter op wordt, bv hier in dit land gooiden ze de lidmaatschap omhoog van 45 gulden naar 100. Dit betekend dat het nieuwe lidmaatschap het pluspakket standaard is.<P>mbt het artikel ben ik benieuwd wat daar instaat.
Gast Geplaatst: 8 mei 2001 Geplaatst: 8 mei 2001 In Satelliet nummer 11 zal een interview komen met de heren Rojo en De Booij van Xtrasat en M-Sat. Enkele opmerkingen die Canal+ deed in het 'Succes'-verhaal uit nummer 9 worden dan rechtgezet.
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Zo'n succesverhaal was het trouwens niet. In feite leden ze gewoon een nederlaag omdat lege card + programmers in feite legaal zijn verklaard door de rechter!
kweetnie Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 @Bopje:<BR>Misschien leuk om te weten:<BR>Je hoeft GEEN orgineel in bezit te hebben voor een kopie!<BR>Wist je nl. dat het wettelijk toegestaan is en dus volledig legaal om een CD te huren bij de Biblio en er vervolgens een kopie van te maken? (of 100???)<BR>Het zit schijnbaar al in de huurprijs en je mag ze dus alleen NIET verhandelen!<BR> Groetjes, >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Volgens mij betekent dat nog niet dat je zomaar smartcards voor PayTV mag kopieeren, maar goed, who cares?
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 topic maar eens sluiten ?<P>zomaar een ideetje hoor.<P>c-ya.
Aanbevolen berichten