Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een philips 7071, maar heeft kiosque ook iets gedaan met de regio code?

Geplaatst:

Hello,<P>Inderdaad, indien uw decoder een regiocode heeft zal je de kiosken niet meer kunnen ontvangen ... Het enige wat we nu moeten vinden is een "gepatchte firmware" voor alle officiele Seca toestellen om ze codefree te maken (een beetje gelijk met de dvd-players)<BR>(idem voor de ta*uilla's)<P>Groetjes<P>Pinnie

Geplaatst:

Het maakt niet uit welke files je gebruikt, want de PPV (Pay Per View) kanalen Taquila, Palco en Kiosk maken inmiddels allemaal gebruik van de regiocode in de mediagard (standaard S*CA) ontvangers.<P>Dat houdt dus in dat je met deze ontvanger bovengenoemde PPV kanalen niet meer van het zwart krijgt, ook al gebruik je de juiste key's. Er wordt namelijk om de goldcard heen eerst gekeken wat voor 'n regiocode de ontvanger heeft, daarna worden pas de key's gevallideerd.<P>Staar je overigens ook niet blind op de komst van 'n mogelijke 'gepatchte firmware', er zijn namelijk op dit moment nog heel wat problemen te overwinnen alvorens er 'misschien' 'n nieuwe patch zal komen.<P>De enigste oplossing op dit moment is 'n ontvanger met CI modules, die hebben namelijk geen mediagard software en dus geen last van regiocodes! Ik verwacht trouwens niet dat je veel voor je oude ontvanger terug zult krijgen (als er al 'n sathandelaar hem wil inruilen), want door bovenstaande ontwikkelingen is de verkoop van standaard ontvangers bijna tot nul teruggelopen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Jongens bedankt voor jullie goede uitleg, ik word er wel een beetje treurig van, maar goed ik moet eerst maar even geduldig blijven en hopen dat er een aantal knappe koppen met een goed stukje firmware komen. <P>Ik kan wel alvast beginnen met sparen, <P>Bedankt, groetjes<BR>Johan

Geplaatst:

Ik heb een klein vraagje waar ik maar niet verder mee kom. Ik krijg namelijk mijn K kanalen niet meer aan de gang maakt niet uit welke bestanden ik test (murdoc, duckfiles, satturk, etc.) Alle andere kanalen werken nog wel, kan dit liggen aan mijn Loader bestand?<P>Groeten<BR>johan

Geplaatst:

nee,dit ligt niet aan de files.ik denk dat dit aan je decoder ligt.<P>lees eens wat rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.