Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,<P>Waar dient de MK00 voor? ..<P>klopt het dat als je deze hebt in combinatie van bijbehorende MK01 + PPUA dat je dan een voor altijd werkend setje hebt omdat de Provider de MK00 gebruikt om de PPUA en MK01 mee te veranderen??

Geplaatst:

Beste DexTor_SAT, <P>Volgens mij vraag je nu hoe en/of op welke wijze je moet surfen op het net, of heb ik het nu mis ??????<BR>Zoek eens met altavist of lees eens de FAQ's hierover hier en daar.<BR>Je kunt ook naar de winkel gaan waar ze dmv billboards "schreeuwen" dat voetbal is te zien op C*n*l + voor zo'n f 60,00 per maand.<BR>Je krijgt voor dat geld veel voetbal en andere sporten te zien en zeker niet druk te maken over twee P's en een U en tot slot een A (wordt je enkel maar moe van)

Geplaatst:

Beste meneer Aviddv <P>Volgens mij begrijp jij mijn verhaal niet helemaal, ik heb complete setjes die stuk voor stuk werken, ik heb er alleen MK00 bij, maar blijkbaar hoef ik bij jou niet terecht voor een fatsoenlijk antwoord.<BR>Waarschijnlijk denk je dat ik een 1 of andere idioot ben die niets anders doet dan domme vragen stellen en maar hopen dat iemand het vuile werk doet..<P>Ik zit ook weleens avonden/nachten te wachten met diverse combinaties setjes om te kijken of er 1 AU is..<P>Dus .. als je de moeite neemt om wat te posten, maar nix zinnigs te zeggen hebt, denk ik dat het het beste is als je gewoon nix post?<P> mad.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.