Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 Hallo.<BR>Heeft iemand reeds geprobeerd met de events van de verschillende fils te werken ?<BR>Sinds gisteren heb ik terug de twee Taq's X en XX alsook een groot gedeelte van de K films.<BR>Dit door het inbrengen in de eeprom van de events via het programma eventos.<P>PS. Een Xsat 310 werkt beter met de Via kaart boven en de S*c* onderaan. Waarom ?? ik weet het niet maar het is zo...<BR>Xsat310 en Gold<BR>
Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 Ik heb het prog Eventos samen met een paar codes via de website ge upload.<BR>Blijkbaar stemt nu elke film op Taq, Kiosk en Palko nu overeen met een kode die op de eep moet geplaatst worden.<BR>Dit doet men dus via Eventos.<P>Onder txt formaat brengt men de events in een TXT doc max 20 voor Xsat, onbeperkt voor heel wat andere toestellen.<BR>Daarna gebruikt men Eventos die een nieuwe eeprom file maakt waarin de events plaatsvinden men laad de eeprom op de kaart samen met de pic die zich in de directory bevind.... en bij mij werkt het uitstekend.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 En waar kan dit programmatje afgehaald worden ? Ik wil het ook wel eens uittesten.<P>Mvg,<P>C.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Het progje is hier te vinden, sorry maar het is in het frans.<BR> <A HREF="http://users.hrnet.fr/~gmathieu/files/softs/EVENTOS.ZIP" TARGET=_blank>http://users.hrnet.fr/~gmathieu/files/softs/EVENTOS.ZIP</A> <P>Hou mij op de hoogte van het resultaat.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Dit zijn de codes voor de Taq X en XX films<BR>Blijkbaar heb ik ze niet allemaal, soms werkt het dus niet op beide kanalen, soms wel of helemaal niet....<BR>Enkel de 4 eerste cijfers of letters zijn van belang.<BR>Enjoy..<BR>0F 4F -- X<BR>0F 56 -- XX<BR>0F 66 -- XXX<BR>0F 6C -- XXXX<BR>0F 6D -- XXXXX<BR>0F 65 -- XXXXXX<BR>0F 4D -- XXXXXXX<BR>0F 55 -- XXXXXXXX<BR>0F 54 -- XXXXXXXX<BR>0F 4C -- XXXXXX<BR>0F 6A -- XXXX<BR>0F 64 -- XXXX<BR>0F 67 -- XXX<BR>0F 53 -- XXX<BR>0F 4B -- XXX<BR>0F 68 -- XX<BR>0F 63 -- XXX<BR>0F 6E -- XXXX<BR>0F 51 -- XXXXX<BR>0D 6E -- PALCO
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 geld dit ook voor een pioneer of is dit alleen voor de regio vrij ontvangers want bij mij blijft het zwart als ik het teminsten goed heb gedaan zou je mij een uitleg kunnen mailen zo dat ik mij handelingen kan nagaan.
klinkie Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 zou je kunnen uitleggen hoe dit werkt <P>groeten a dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Daarna gebruikt men Eventos die een nieuwe eeprom file maakt waarin de events plaatsvinden men laad de eeprom op de kaart samen met de pic die zich in de directory bevind.... QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Betekend dat je dan voor Taquilla een aparte kaart moet maken?
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Dus<BR>In de gemaakte folder bevinden zich nu oa. de volgende files :<BR>Eventos.EXE<BR>Epxsat.hex<BR>Eventos.txt<BR>pic_xsat_final.hex<P>Het bestand epxsat.hex bevat een standaart eeprom file, die volgens mij mag aangepast worden zolang deze maar dezelfde naam blijft dragen.<P>In het bestand eventos.txt moet men de event nummers inbrengen zoals deze reeds aanwezig zijn dus onder de vorm van "XX XX :naam van de film" enkel de vier cijfers zijn van belang.<P>Det prog eventos laten werken, een dos venster verschijnt enkele ogenblikken en sluit dan vanzelf dit is normaal.<P>Er verschijnt nu een nieuwe file met als naam epxsatev.hex<BR>Dit is de nieuwe eeprom te laden samen met pic_xsat_final.hex<P>Voor een xsat mogen max 20 events geladen worden op de kaart, er moet dus een keuze gemaakt worden, of de K films, de Taq films of de Palco<BR>films.... voor een ander model weet ik niet, uitproberen....<P>Bij mij werkt het schitterend, maar met twee kaarten, en telkens de films veranderen moeten nieuwe codes geladen worden op de kaart.<BR>Voor Taq zijn al de gegeven codes niet juist, dus af en toe werkt het niet voor een of twee van de films (brute pech).<BR>Moest iemand de juiste codes in zijn bezit hebben..... <P>Laat mij weten of het werkt.<BR>Veel plezier.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 snapt iemand het al ik krijg alleen maar zwart beeld dus als iemand de goed files heeft zou die dan zo vriendelijk willen zijn om ze mij temailen
klinkie Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Ik wil het ook wel ff proberen dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Help!!!!<BR>Ik heb het allemaal geprobeerd zoals hier beschreven maar bij mij werkt het niet. Ik heb een Philips DST 5816. Met dat event kaartje blijft mijn tuner op ALLE kanalen om een kaart vragen. Ik heb dus ook niets anders dan alleen maar zwart beeld.<BR>Doe ik nu iets verkeerd of werkt deze truc niet met een Philips???<BR>Groetjes Remco40
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by peetersl:<BR><STRONG>Dit zijn de codes voor de Taq X en XX films<BR>Blijkbaar heb ik ze niet allemaal, soms werkt het dus niet op beide kanalen, soms wel of helemaal niet....<BR>Enkel de 4 eerste cijfers of letters zijn van belang.<BR>Enjoy..<BR>0F 4F -- X<BR>0F 56 -- XX<BR>0F 66 -- XXX<BR>0F 6C -- XXXX<BR>0F 6D -- XXXXX<BR>0F 65 -- XXXXXX<BR>0F 4D -- XXXXXXX<BR>0F 55 -- XXXXXXXX<BR>0F 54 -- XXXXXXXX<BR>0F 4C -- XXXXXX<BR>0F 6A -- XXXX<BR>0F 64 -- XXXX<BR>0F 67 -- XXX<BR>0F 53 -- XXX<BR>0F 4B -- XXX<BR>0F 68 -- XX<BR>0F 63 -- XXX<BR>0F 6E -- XXXX<BR>0F 51 -- XXXXX<BR>0D 6E -- PALCO</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo (Events-dx ppv-record werkt ook met origineel seca card ).MET MKFINDER V4.1<BR>EN EVENTS PPV ADITTING WERKT 100 %.<BR>Groetjes <BR>Satbandit junior<BR> <p>[ 28-05-2001: Message edited by: satbandit junior ]
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Sorry maar bij mij werkt met een gold kaart, wel op een regioloze ontvanger Xsat CDTV310.
klinkie Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 ik ben op zoek naar die link van mk find <P>groeten a<BR> dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten