Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Hallo allemaal;<P>Nu nog 1 vraagje (is al een paar keer gesteld maar ik heb geen antwoord gelezen:<BR>Werkt dit ook voor de philips kasten?????<BR>Doen de K kanalen het dan weer?<BR>Of begrijp ik het helemaal verkeerd?<BR>Alvast bedankt voor jullie antwoord!<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by marco:<BR><STRONG>Hallo allemaal;<P>Nu nog 1 vraagje (is al een paar keer gesteld maar ik heb geen antwoord gelezen:<BR>Werkt dit ook voor de philips kasten?????<BR>Doen de K kanalen het dan weer?<BR>Of begrijp ik het helemaal verkeerd?<BR>Alvast bedankt voor jullie antwoord!<BR> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo de events ppv werken op strong8000 100%<BR>dit moet ook werken op philips seca dooze.<P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 Voor alle duidelijkheid,dit werkt wel op de strong,helaas niet op de philips en op de pioneer,dit ligt helaas aan de software in die boxen,bij de strong werkt het met de versie v15,niet met de nieuwere versie v19,<BR>maar er schijnt nu iemand ook een versie v20 te hebben die werkt.Bij de philips en de pioneer blijft gewoon het feit dat hier de software van de boxen aangepast moet worden,<BR>helaas wil dit nog niet helemaal lekker lukken,waardoor er gewoon nog wat geduld moet blijven,en wil dat helemaal niet lukken,<BR>dan zitten pioneer en philips gewoon met een groot probleem,hun sat decoder wordt onverkoopbaar,ik heb er zelf ook èèn,maar zou er zelf op dit moment nog geen driehonderd gulden meer voor over hebben,want wie nu een box met aleemaal verborgen geintjes zoals regio en landcodes,<BR>niemand toch,als ze het mij in de winkel hadden verteld had ik hem nooit gekocht,maar wie wel!!!
Aanbevolen berichten