Ga naar inhoud

Transponder settings Extreme Arnion 45 E-45 W

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Sjaak,

Ik ben bezig om satco dx en of lyngsat bestanden te importeren maar tot op heden krijg ik dit niet voor elkaar.

Er schijnen echter enkele leden te zijn die dit wel gelukt is, maar er is er geen eentje die duidelijk zegt hoe hij dit doet.

Een copy en paste mogelijkheid is er niet in de editor voor zover ik weet.

Dus voorlopig maar ff handwerk dus.

Groeten,

Piet

Geplaatst:

Wat ik vreemd vind is als ik de zenderlijst op mijn pc in laad zie ik alleen de zenders (nederlandse) op de astra de rest zie ik niet??

Hoe kan dat

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Dag Michel,

Dat klopt ook.

Het is een transponder lijstje.

D.w.z dat je op grond hiervan de satellieten kunt gaan inlezen.

Gemakshalve heb ik de Ned.zenders er maar vast ingezet want die wil een ieder toch op de eerste plaatsen hebben staan.

Vindt je dit allemaal teveel gedoe dan heb je hier in de bijlage de volledige kanalenlijst,deze is dus al ingelezen.

Suc6 ermee,

Piet

403750-45 east_45 west extreme_arnion t-m 11 09 2003.zip

Geplaatst:

Bedankt voor de file en voor de informatie ik zal ze direct eens gaan proberen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo Piet,

Ik heb gisteren andere software op mijn Xtreme gezet, want ik gebruikte nog 1-55-13.

Ik heb er nu 2-55-00 op gezet, maar door geklooi mijn settingslijst verwijderd.

Ik heb je lijst voor de Xtreme Arnion zien staan.

Kan ik de kanaallijst ook gebruiken met Xtreme software of moet ik er eerst de Arnion software opzetten??

Ik heb wel begrepen, dat ik de Arnion loader moet gebruiken om de software er op te zetten, maar weet dus niet of dit ook met 2-55-00 werkt.

mvg Theo50

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen