Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Wie heeft de juiste en laatste eeprom em pic file voor mijn Philips 5816. Ik heb files van mei maar die houden er na een minuut mee op. Ik heb hier en daar al gelezen dat het aan de files ligt maar kan nog geen juiste bestanden vinden a.u.b. opsturen naar wolb@hetnet.nl<P>Bij voorbaat dank
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 kijk bij je mail,ik heb je een 10 volle clones gedaan dus jij zit ff goed.<P>( o ) ( o )<P>
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 hoi pistolgreen zou je die ook naar mij willen sturen voor de philips ik heb namelijk het zelfde probleem na 5 min heb ik geen beeld meer<BR>alvast bedankt spacenld@netscape.net<P>grz spacenld
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Er zijn genoeg plekken waar je die dingen kan downloaden, gewoon proberen en zien wat ze doen, ik moest toen ik mijn philips nog had ook de ene na de andere file proberen, je mag er best wat voor doen hoor.<P>Gewoon zoeken en proberen,-
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Beste Pistolgreen. Ik weet niet waar je ze naar toe gestuuurd hebt maar ik heb ze niet mogen ontvangen. Ik weet dat het lastig is maar zou het nog eens willen proberen. In elk geval heel hartelijk dank<BR>
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Sebastiaan als je eens wist hoe ik heb liggen kloten met een kaartje wat achteraf bleek stuk te zijn. Heb ik dat ding eidelijk aan de praat, zit ik vijf minuten te kijken en weg is het beeld. Wordt je niet vrolijk van
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 dit klooien is toch juist de hobby als je eenmaal kunt kijken is het bij de meeste gauw gedaan met de hobby,
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Kijk eens op <A HREF="http://go.to/duckfiles" TARGET=_blank>http://go.to/duckfiles</A>
Gast Geplaatst: 24 mei 2001 Geplaatst: 24 mei 2001 zet maar een fake provider bij.<BR>plaats deze als eerste en het probleem is opgelost.<BR>deze moet je wel als eerste zetten.
Aanbevolen berichten