Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het uitproberen van AUcodes heb ik voor de 0c en 0d key,s willekeurige codes ingevoerd en tot mijn verbazing blijf ik gewoon beeld hebben op het hele 0019 pakket.<BR>Voor de pic gebruik ik het AU Murdock filetje en voor de eprom de antireset Duck file, De ontv. de philips 5816. Heb geen nieuwe codes binnen gekregen maar heb wel al de hele dag beeld op niet bestaande key's.<BR>Dacht dat ik het allemaal een beetje begon te begrijpen, maar ben het spoor nu bijster.<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Misschien dom van mij om te antwoorden,maar ze zitten al bijna èèn maand op 0E.

Geplaatst:

0E is al tijden niet veranderd maar zou inderdaad de verklaring kunnen wezen.<BR>Maar volgens de lijsten is 0D de werkende.<BR>Ik ga het ff uitproberen. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

0E wordt alleen gebruikt als reserve en is al zo wie zo èèn jaar oud ,ik zou als ik jouw was toch een EMU gebruiken om mee te testen.Veel geluk. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Klopt, 0E key wordt met emu duidelijk aangegeven.<P>groetjes<P>----------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

JA MAAR ! waarom dan dat leuke lijstje met elke maand nieuwe key's.<BR>Of zeur ik nou te veel.<BR>Maakt ook eigenlijk niks uit blijf gewoon elke maand braaf keys in typen.<P>Thanx voor de reply's.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.