Ga naar inhoud


Kaon KSC570 zelfde als xtreme STR ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Een vraag ik zag een kaon sat reciever staan voor een leuke prijs de KSC570 maar is deze nu hetzelfde als een xtreme str ?

 

Want bij kanon zelf zie ik dat er verschillende software is voor verschillende hardware klopt dat ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Hallo Allemaal,

Een vraag ik zag een kaon sat reciever staan voor een leuke prijs de KSC570 maar is deze nu hetzelfde als een xtreme str ?

Want bij kanon zelf zie ik dat er verschillende software is voor verschillende hardware klopt dat ?





De Kaon is het OEM product van kaon media, onderliggende merken zijn Xtreme, Arnion, ect. Dat is al vaker vermeld, de KSC-570 is geen UCAS model maar CI-module only dus je moet er ze en zo CI-Module bij kopen, anders kijk je enkel FTA kanaaltjes.

In tegenstelling tot de Xtreme en de andere merken zijn er weinig problemen met de Kaon KCS-570 bekend, vooral de nu geleverde kaon's met de nieuwe firmware schijnen het perfect te doen is mij verteld en aangezien ik er zelf 1 heb staan met nog oudere firmware erin geloof ik dat direct want mijn kaon doet prima zijn werk. Dus ik kan enkel maar zeggen prima beestje met enorm veel mogelijkheden voor een goede prijs, zeer de moeite waard dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is nou eens een goed bericht en hoe draait hij met de verschillende module's zoals magic/icecrypt/aston/irdeto enzo ?

Is er ook een editor voor van wolfgang of heeft hij zijn eigen editor omdat ik ook gebruik maak van dvb2000 lijsten is het wel makkelijk als je kunt importeren.

 

Klopt het dat je verschillende "skins" kunt kiezen in het menu want ik zie zoiets op de site van kaon media.

En ik zie ook verschillende software voor verschillende hardware. Hoe moet ik dat zien ?

En hij heeft 9000 kanalen ?

 

Misschien te veel vragen in een keer maar ja....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kijk dat is nou eens een goed bericht en hoe draait hij met de verschillende module's zoals magic/icecrypt/aston/irdeto enzo ?
Is er ook een editor voor van wolfgang of heeft hij zijn eigen editor omdat ik ook gebruik maak van dvb2000 lijsten is het wel makkelijk als je kunt importeren.

Klopt het dat je verschillende "skins" kunt kiezen in het menu want ik zie zoiets op de site van kaon media.
En ik zie ook verschillende software voor verschillende hardware. Hoe moet ik dat zien ?
En hij heeft 9000 kanalen ?

Misschien te veel vragen in een keer maar ja....


In mijn oude firmware zitten de skins niet in de nieuwe wel en dan kan je kiezen uit 4 skins.

De skycrypt, magic module, icecrypt, jokercam nou noem ze maar op ze werken ok, maar jokercam en zijn clones zoals skycrypt, icecrypt ga zo even door werken net even iets beter in de kaon.

De software die kaon plaatst voor een ksc-570 kan je gewoon in je deco zetten niks met str of pvr te maken is erg handig dus, de programma's om dat te doen worden ook door kaon media geleverd en je kan zelfs een keurige upgrade uitleg .pdf file van de site halen.

zo is het meeste wel beantwoord denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...