Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

C-K nix, BW, GW en noem ze maar op. Ze draaien allemaal prima op mijn set (Hum & ASt0n 1.5) smile.gif" border="0 <P>Totdat ik op een Frans kanaaltje ben geweest. Inderdaat 'geweest'. Want als ik na een Fransoos op iets andrs zap gaat de boel op zwart na eerst enige seconden beeld te hebben. mad.gif" border="0 <P>Vervolgens moet ik de ontvanger even uit & aan te zetten frown.gif" border="0frown.gif" border="0 om weer verder te gaan.<P>Wat gebeurd er waardoor de boel versoord wordt??

Geplaatst:

Lijkt me dat de cam wordt opgehangen.<BR>Nu nog een oplossing. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by pistolgreen:<BR>[QB]lijkt mij dat deze provider fake key's verstuurt.laat de ppua en mk01 vrij en er komen geen fake-key's meer binnen!!<BR>vrgr<P>[QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Nop.<BR>Is iets anders. Bij PaL[0 gaat het beeld ook wel eens op zwart voor & na een film (gelukkig niet tijdens). Maar naar een paar sec. komt het weer terug. En daar heb ik ook geen mk & ppua.<P>Als ik na een fransoos op een Via[0m kanaal (MTV-Base b.v.) kom gaat de boel altijd na 5 sec op zwart.<P>Ik heb er met mijn As[0m 1.3 geen last van confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Sommige providers, oa 1d zenden op de 'foute' custwp's nano 10 uit. (=delete key)<P>Grtz,

Geplaatst:

lijkt mij dat deze provider fake key's verstuurt.laat de ppua en mk01 vrij en er komen geen fake-key's meer binnen!!<BR>vrgr<P>TPower<P>( o ) ( o )<P> shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<p>[ 29-05-2001: Message edited by: pistolgreen ]

Geplaatst:

Hallo een ieder,<P>Ik heb dit probleem inmiddels ook ervaren met de Spaanse en Italiaanse kanalen.<P>Verschillende kaarten wisselen werkt bij mij niet om dit probleem tegen te gaan.<P>Ik heb inmiddels ervaren dat het probleem opgelost kan worden door in dat geval de Aston module eruit te trekken en vervolgens terug te stoppen. Daarna draait de film weer perfect door.<P>Een bug in de Aston module? Het lijkt mij wel.<P>Greetz.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.