Gast Geplaatst: 13 september 2003 Geplaatst: 13 september 2003 weet iemand of het mogelijk is om de marmitek camera model no ca-1170 op de pc aan te sluiten is even tueel door mideel van een externe voeding van twaalf volt en kan er eventueel een uitleg of de benodigde schema daarvoor sturen bij voorbaat hartelijk dank
Moderator Matchless Geplaatst: 13 september 2003 Moderator Geplaatst: 13 september 2003 de 12 volt kan je van de pc zelf afhalen.ik geloof dat de massa zwart is en geel de 12 volt..even meten. om een camera met video uitgang te gebruiken heb je een vga kaart met video in nodig.de meeste nieuwe kaarten hebben die functie wel. heb je die video in kaart niet en wil je het digitaal gaan doen dan wordt het een hele moeilijke onderneming en niet echt lonend(web cammetje kost ook niks meer) Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
wammeswaggel Geplaatst: 13 september 2003 Geplaatst: 13 september 2003 Je kunt hem ook aansluiten op een TV-kaart met composite-video (RCA,Cinch) input. Er zijn leuke programmaatjes op internet te vinden die beweging kunnen detecteren en beelden opslaan of zelfs via internet versturen. Grt,wammes Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 14 september 2003 Geplaatst: 14 september 2003 ik heb s vhs in en uit gang op mijn pc maar hoe stuur ik dan die twee motortjes aan die de camara 360 graden kan laten draaien en die voor de verticale positie
Moderator Matchless Geplaatst: 14 september 2003 Moderator Geplaatst: 14 september 2003 dat kan via de parallelle poort of de seriele poort ..ligt een beetje aan je electronica..beide moeten een interface hebben om de motoren aan te laten sturen..die vindt je makkelijk met google Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 ik heb dus alleen de camera want anders was het vrij simpel geweest om het alleen op de pc beeld er van te hebben want d.m.v. de coax aansluiting op mijn gravische kaart maar ik dank iedereen die even meedenkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen