Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft een idee hoe pathe sport terug kan krijgen op mijn philips.<BR>Met duck werkt alles behalve pathe en l'equipe sport en natuurlijk de k en t kanalen.<BR>Graag zou ik willen weten hoe ik deze sport kanalen terug kan krijgen.<BR>Please help confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem! Alles werkt behalve pathé sport en l'equipe tv. Ook eend van juni in gebruik. Was ist loos? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Geen problemen hier, ik weet niet welke PBM Duck gebruikt, maar ik gebruik op 0004:<BR>** ** ** ** ** ** **<P><BR>Let op de rules plaese !!!<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

beste murdoc<BR>Heb de pbm veranderd maar nog steeds zwart ligt dit aan mijn philips of aan wat anders.<BR>Kom er niet uit help confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik gebruik ook die PBM.<BR>** ** ** ** ** **<BR>Ook gewoon beeld, kan het mischien zijn welke ontvanger je hebt. ???<BR>Ik heb een Humax 5400 (Patched software). cool.gif" border="0<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>No keys or BMP's plse<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

Hoi ,<BR>Ik had ook dat probleem op een mosc en heb numericable erbij gezet en het werkt perfect op een secabox.<BR>Willem W@fer

Geplaatst:

bedankt iedereen <BR>heb alles geprobeerd maar lukt niet ga zelf wel even puzzelen zal wel aan die rare philips liggen wellicht kan murdock mij wat opsturen hoe ik hier verder mee kan bijvoorbaat dank laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hier wel gewoon op de Philips Pathé en L'équipe. Is dus toch een file probleem.<P>Tobo01 wink.gif" border="0smile.gif" border="0cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.