Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Tot mijn verbazing had ik vandaag weer beeld op een originele S*c* ontvanger. De K-zenders deden het weer en de Taq ook incl X en XX. <BR>Dit is met een org. ned. nokia en een GW met de satturk files.<P>Waarom opeens weer werken?<P>een meedenker.
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 laat maar eens weten of ze het nog steeds doen , ik krijg geen beeld op mijn doos met de satturk files
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 ik blijf proberen , maar het blijft zwart <BR>wordt toch tijd om een andere ontvanger aan te schaffen denk ik
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 he starwars heb je een strong??<P>deze kunnen de zenders wel aan en zijn originele seca boxen
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Het is een Nokia 9302 org. se*a doos.<BR>Er is 1 probleem, je kan bij sommige zenders geen taal kiezen.<BR>Alles werkt nu nog steeds en vallen niet uit.<BR>K-zenders, Taq. en alle standaard zenders.<BR>Ik heb de satturk files gebruikt van 7 mei geloof ik.
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Nokia 9302 heeft dezelfde software als strong 8000 (d'Ássault v 1,5) en doet het dus gewoon met die zenders.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 alleen heb je af en toe ff een pauze!!
Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Komt er ooit nog een oplossing voor de originele seca boxen zoals de pioneer 100 of zijn er misschien oplossingen die ik gemist heb?
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 @starwars voor het taal probleem. Dit bij Tag* moet je nokia in het menu de taal op engels zetten. Tuner uitzetten en dan weer aan. Naar Tag* gaan met het + de taal een keer wisselen naar spaans en dan weer terug naar engels. En je heb engels K het zelf.<P>Flying Cat
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 geen beeld met de nieuwe key's, ik heb strong v15 en alles werkt op reset na op tac en k , let wel de data's aan te passen ?, de juiste datum.
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Helaas heb ik geen pauze ertussen zoals wordt aangenomen, en helaas werkt alles nog naar behoren.<BR>1 zender van de K valt regelmatig uit maar alle andere 20... werken wel.<P>kan het ook niet helpen.
Aanbevolen berichten