Paysan Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Wie kan mij vertellen hoe ROMU zijn key-updates doet en waar deze worden opgeslagen. Ik heb namelijk het probleem dat ik C+ rood en blauw niet zie als de ROMU emu is ingeschakeld. Als ik over ga op mgcamd is er geen probleem. Ik draai onder Ronaldd version=0000200308160000 Ook na een keyupdate heb ik het zelfde probleem.
Paysan Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Geplaatst: 15 september 2003 Oplossing gevonden. Het bleek dat het keyconvert.sh script ook fouten gaf en klaagde over: can not create /var/scce.... Na een mkdir /var/scce liep dit script weer goed en heb ik ook rood en blauw weer onder de ROMU emu.
Paysan Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Geplaatst: 15 september 2003 De vraag is allen waarom ik de /var/scce directory niet had.
Ronaldd Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Citaat: De vraag is allen waarom ik de /var/scce directory niet had. Geen flash erase gedaan na instaleren van image Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Paysan Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Geplaatst: 15 september 2003 Ok, dat zal dan wel Ronald. Ik kan het me niet meer met 100% zekerheid herinneren. Nog een vraag over de ROMU. Is ie AU ? En welke keyfile gebruikt ie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen