Gast Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Heb de volgende instellingen in het rotor menu: Goto functie:aangevinkt Rotor input :70 mA Lengtegraad: 3.650 Breedtegraad: 50.967 Als ik dan naar de volgende pagina ga (blauw knop), dan kan ik een transponder instellen. Heb hier Astra 19.2E geselecteerd. Heb dan een SNR van 60% en een AGC van 28% Nu mijn vraag: waar kan ik vinden (welke site) hoe de transponders in te stellen. Heb nu gekozen voor Astra 19.2 E, instellingen: frequentie: 12480 Poloriteit: Horizontaal FEC: 7/8 Symbolrate: 27500 Als ik deze instellingen kies dan heb ik bovenstaande signalen. Lokatie: Eke-Nazareth (vlakbij Gent/België) Schotel volledig vrij, geen obstakels Ga ik dan een scan doen met auto scan transponders dan valt de SNR terug naar 45%. Sofware: Rel106 (van de dreambox site gehaald).
Gast Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 alles staat al goed ingesteld door de maker. Lengtegraag/Breedtegraad invullen. Kanalenlijst erin of Service Searching kiezen. Voila ... alle zenders staan erin. Ik neem aan dat je de motor conform de handleiding hebt ingesteld. Dus dat je em al de juiste afwijking hebt meegegeven als nulpunt?
Gast Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Schotel als volgt ingesteld: Schotelhoek: ca. 30° Rotor: ca. 50-51° Heb niet een afwijking ingesteld voor de rotor.
Gast Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 je moet wel de motor instellen volgens de handleiding. de O is niet het nulpunt maar zal een afwijking moeten vertonen alszijnde het nulpunt. Zie de handleiding van je rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen