Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een goede reden voor om de PBM standaard niet altijd op FF te zetten?

Geplaatst:

Goede vraag ??? Zou ik ook wel eens willen weten...... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

alles op ff geeft problemen kreeg laatst een insert card hierop.<BR>laatste bit op ** zetten is prima<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

Kijk wat Canaldigitaal betreft:<BR>**********************is het gratis pakket.<BR>**********************is het toppakket.<BR>Ik hoop hiermee een beetje licht in de duisternis gegeven te hebben.<BR>Nu mogen jullie mij vertellen welke BMP er moet ingevuld worden voor het basispakket.Je weet wel , dat met discovery en eurosport erop.<BR>Groeten Belhack. laugh.gif" border="0confused.gif" border="0<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

Probeer eens een PBM van ****************.<P>En als je toch nog bezig bent probeer dan eens *******************<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P>[ 04-06-2001: Message edited by: Hobbybob ]<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

Fijn zoveel reacties, maar eigenlijk is mijn vraag nog niet beantwoord!<P>Waarom de PBM niet gewoon voor alle idents op 8 x XX dan heb je meteen alles! <P>Is er een goede reden om selectief te werk te gaan?<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

De volledige maximum PBM = **** ****<BR>De bezorgde ouder PBM = *****<P>ALS JE FF GEBRUIKT KRIJG JE BIJ SOMMIGE SECADOZEN DE KREET DAST JE DE KAART MOET INVOEREN ETC.<P>BOVENSTAANDE PBM SCHAKELT HET GEHELE PAKKET VAN PROV. 0019 VRIJ<P>MVG<BR>WESLEY<P>KLEIN VISJE, STEEDS BETERE ZWEMMER smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P><B>Sorry guys, aan vrijschakelpraktijken wordt hier op S4A NIET mad.gif" border="0 meegewerkt !!!</B><p>[ 05-06-2001: Message edited by: IQ ]

Geplaatst:

Maar wat als je de PBM op bev. een gratis pakket veranderd naar een vol pakket floept de PBM dan op de oiginele stand terug bij de volgende update?

Geplaatst:

Ik dacht dat die alleen bij een pakket verandering werd geupdated.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.