Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi remco hier,ik had een vraag aangaande de seca kanalen.<BR>ik heb een samsung seca box.<BR>ik kan de gebruikelijke kanalen niet meer ontvangen.<BR>[teq--palco--kiosk].<BR>o.k zijn er nog andere seca pakketten die ik dan wel kan ontvangen[hotbird en astra].<BR>of is er al een oplossing ,om evt die anderen die weg zijn te ontvangen.<BR>grt remco confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ja er zijn inderdaad oplossingen, kijk eens naar je keys bijvoorbeeld, ik denk dat je dan al een stuk verder bent; je weet waar je ze kunt vinden, want het heeft al eens eerder gewerkt. Heb je dat al geprobeerd ?<P>Succes

Geplaatst:

een kleine hint misschien?????<BR>ik heb trouwens nog nooit een eigen seca file gemaakt.<BR>ik weet waar je keys kan vinden maar voor de rest.<BR>remco<BR> confused

Geplaatst:

mijn kast is gewoon 1 van die kasten denk ik,die door die regio of landencode die ze meezenden gewoon niks meer pakt.<BR>ik vraag mij alleen af ,moet ik ook zo.n kast met bv zo,n aston cam kopen.<BR>die regio vrije kasten schijnen er geen last van te hebbeb.<BR>gaarne advies.<BR>remco

Geplaatst:

hi hi <BR>als je een hummie koopt heb je er geen last van.<BR>kun je kijken wat je wilt laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.