droopy Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Hallo, Ik heb de image van ronaldd "geflashed" en flash erase gedaan, maar nu heb ik gee netwerkverbinding meer. Het ip adres heb ik veranderd maar kan geen keyupdate doen en ook het programma dreamboxedit 1.63 werkt niet (geen verbinding). Dreamup heeft wel netwerkverbindig en ik heb de "backup" teruggezet. Waarom krijg ik met de andere programma's geen verbinding? Alvast bedankt voor het antwoord
Romeo_ Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Geef eens wat MEER info... WAT heb je op je dreambox ingesteld.. Is er een verbinding via een router of via een 2de netwerkkaart in je pc etc.. etc.. Tot nu toe is er geen een image geweest waarin de netwerkverbinding of het kunnen ophalen vanaf de dreambox van bestanden over internet problemen gaf..(daar dit een functionaliteit is welke ingebakken is in de Enigma) The Source is Out There....
dreamboy Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 heb je de gateway ook veranderd? VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
droopy Geplaatst: 16 september 2003 Auteur Geplaatst: 16 september 2003 Bedankt voor het snelle antwoord Ik gebruik een tweede netwerkkaart met een rechtstreekse verbinding. Naar de gateway heb ik eerlijk gezegd maar half gekekeken. Het vreemde is vlgs mij dat dreamup wel werkt en de rest niet Ze gaan de de schotel vandaag draaibaar maken dus ik kan vandaag niet experimenteren
Gast Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 Dat dreamuplan werkt betekent dat je intern (intranet, LAN) maar er is nu eenmaal een 'weg naar buiten'(gateway) nodig als je naar het internet (WAN) wil... (en die gateway is dus de netwerkkaart die aan het modem zit) groet skippy2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen