Ga naar inhoud


[Pioneer] keys in emulator van dynamite 6.30 editen


Gast JohnDoe

Aanbevolen berichten

hoi,

 

waar staan de keys van de emulator ergens in de pioneer ?

( niet waar ze op het net te vinden zijn maar de locatie

binnenin de pioneer )

 

en kun je deze ook vooraf proggen en dan uploaden met parallel/seriele kabel ??

 

dit scheelt me een hoop werk als ik weer eens een andere firmware probeer n.l.

 

nu type ik me n.l. elke keer blauw

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet om het een of ander, maar heb je wel eens echt op het Pioneer forum rondgekeken. Dit topic is recentelijk nog behandelt en je vorige topic is (net als Satori al zei) ook al eens behandelt. Ik vind het niet erg om mensen te helpen, maar het is wel erg makkelijk om maar elke keer een nieuwe vraag te stellen zodra je ergens tegen aan loopt. En volgens mij weet jij best wel hoe dit forum werkt. Zoek maar eens naar EMU gen 7.3a.

 

Groeten Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazeker heb ik wel eens rondgekeken

 

en bij alle vorige vragen nooit een precies antwoord gevonden!! alleen dat zoiets kon, en hoe ongeveer

 

en halve aanwijzingen snap ik niet helemaal, en als ik dan 6 uurtjes ga stoeien met zoiets en het lukt niet, dan wil ik wel eens een vraagstellen.

 

en ik weet dat je hier moet wilen stoeien, maar ik stoei liever niet heel erg lang als ik niet precies weet wat ik doee, en helemaal niet als ik misschien system loaders, bootloaders etc zou kunnen overschrijven

 

bij deze vraag is het zo dat ik idd 2 eeproms gevonden heb waar een textfile bijstond waar stond hoe dit zou moeten werken, textfile in italiaans ofzo, maar deze gingen er allebei vanuit dat de eeprom 1F00 groot waren ongeveer

 

en niet 7xxx als de pionero versies die ik allemaal heb gedownload.. daarom deze vraag !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...