Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb ergens gelezen dat als je de duck files gebruikt en je hebt het probleem dat canaal +1 en 2 niet meer werken dat je de datum moet aanpassen<BR>De vraag is met welk progje ik dit het best kan doen?<BR>Ik werk met een duck hexfile.<BR>Moet ik dit eerst omzetten naar bin of is er een andere manier?<BR>Maar hoe dan? is er iemand die mij dat kan uitleggen mag ook via mail Trancefm@hotmail.com<BR>Alvast bedankt confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb de datum veranderd maar nog niets <BR>welke file ik ook probeer.<P>Strong8000

Geplaatst:
Originally posted by 4you 2tell me:<BR>[QB]Ik heb de datum veranderd maar nog niets <BR>welke file ik ook probeer.<P>Je moet natuurlijk wel de juiste (b.v. Juli) keys invullen..........<BR>Als je dat gedaan hebt en de data op 2001.07.31 dan moet het werken
Geplaatst:

Ik heb de key op de juiste plek gezet maar niets, het vreemde is ,dat alle key die ik veranderd by Tiq**** , of Kio** perfeckt werken maar als je die van *****+ veranderd<BR>werkt alles behalfen het top pakket niet<BR>dit vindt ik vreemd ik heb tot nu toe met secanix de key's veranderd en met picbined<BR>de datum maar ik ben iedere keer verrast<BR>no way heb zelf me mosc kaart uit gelezen <BR>en de ppua en pbm en een key die ik hier uit kreeg in gevoerd maar zelfs dat werk niet .<BR>ben steeds weer verrast . <BR>krijg kleine oogjes van het door hobby s'nachts.<P>Thanks: 4you 2Tell Me <BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

In orginele seca doos (philips 5815) de datum op 31-07-2001 gezet en had toen op c- 3 seconde beeld en toen was het weer weg. Toen met picbined de datum op 30-06-2001 gezet en walla.<P>Mj

Geplaatst:
Originally posted by MJ:<BR>[QB]In orginele seca doos (philips 5815) de datum op 31-07-2001 gezet en had toen op c- 3 seconde beeld en toen was het weer weg. Toen met picbined de datum op 30-06-2001 gezet en walla.<P>Dat klopt met de juni key's smile.gif" border="0
Geplaatst:

Als je een kaartje "cloned" is het vrij logisch dat je precies hetzelfde pakket kunt bekijken als met je originele kaartje.<P>Zoek eens wat meer info op over de PBM. laugh.gif" border="0 <P>Probeer de zoekfunctie van dit board eens uit, of lees een seca faq rolleyes.gif" border="0. <P>vanwege aangescherpte regels (waar ik het trouwens helemaal mee eens ben) kan ik en wil ik er niet veel meer over vertellen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig. tongue.gif" border="0<P> Succes laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 06-06-2001: Message edited by: stroompje ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.