Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Hallo ik heb ergens gelezen dat als je de duck files gebruikt en je hebt het probleem dat canaal +1 en 2 niet meer werken dat je de datum moet aanpassen<BR>De vraag is met welk progje ik dit het best kan doen?<BR>Ik werk met een duck hexfile.<BR>Moet ik dit eerst omzetten naar bin of is er een andere manier?<BR>Maar hoe dan? is er iemand die mij dat kan uitleggen mag ook via mail Trancefm@hotmail.com<BR>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Ik heb de datum veranderd maar nog niets <BR>welke file ik ook probeer.<P>Strong8000
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Originally posted by 4you 2tell me:<BR>[QB]Ik heb de datum veranderd maar nog niets <BR>welke file ik ook probeer.<P>Je moet natuurlijk wel de juiste (b.v. Juli) keys invullen..........<BR>Als je dat gedaan hebt en de data op 2001.07.31 dan moet het werken
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Ik heb de key op de juiste plek gezet maar niets, het vreemde is ,dat alle key die ik veranderd by Tiq**** , of Kio** perfeckt werken maar als je die van *****+ veranderd<BR>werkt alles behalfen het top pakket niet<BR>dit vindt ik vreemd ik heb tot nu toe met secanix de key's veranderd en met picbined<BR>de datum maar ik ben iedere keer verrast<BR>no way heb zelf me mosc kaart uit gelezen <BR>en de ppua en pbm en een key die ik hier uit kreeg in gevoerd maar zelfs dat werk niet .<BR>ben steeds weer verrast . <BR>krijg kleine oogjes van het door hobby s'nachts.<P>Thanks: 4you 2Tell Me <BR>
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 In orginele seca doos (philips 5815) de datum op 31-07-2001 gezet en had toen op c- 3 seconde beeld en toen was het weer weg. Toen met picbined de datum op 30-06-2001 gezet en walla.<P>Mj
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Originally posted by MJ:<BR>[QB]In orginele seca doos (philips 5815) de datum op 31-07-2001 gezet en had toen op c- 3 seconde beeld en toen was het weer weg. Toen met picbined de datum op 30-06-2001 gezet en walla.<P>Dat klopt met de juni key's
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Als je een kaartje "cloned" is het vrij logisch dat je precies hetzelfde pakket kunt bekijken als met je originele kaartje.<P>Zoek eens wat meer info op over de PBM. <P>Probeer de zoekfunctie van dit board eens uit, of lees een seca faq . <P>vanwege aangescherpte regels (waar ik het trouwens helemaal mee eens ben) kan ik en wil ik er niet veel meer over vertellen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig. <P> Succes <p>[ 06-06-2001: Message edited by: stroompje ]
Aanbevolen berichten