Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren staan de Juli SECA-keys van SatTurk op m'n goldwafer.<BR>Werkt zoals vanouds perfect.<BR>Ik krijg alleen tijdens het zappen naar een SECA-kanaal de melding "initializing smartcard" van mijn Echostar D2510IPvi te zien. Het beeld is er vrijwel direct maar de melding op het scherm blijft vaak 3 tot 5 seconden staan. In het verleden heeft zich dit nooit voorgedaan.<BR>Het enige wat ik dit keer anders gedaan heb, is het programmeren van de goldcard met Chipcat (wat overigens probleemloos gegaan is).<BR>In het verleden deed ik dit met de PIC programmer van Ome Willem en WinPhoenix.<P>Iemand een idee ??????

Geplaatst:

Ik zal je het nog sterker vertellen.<BR>Ik krijg gewoon No right to watch this program. Met 3000 IP VI Aston 1.03<BR>Eerst pakt hij hem wel en daarna alleen nog maar dit.<BR>Heb daarna getest met andere files zoals satturk zelfde ,maar in combinatie met origineele secanix ee.hex en p16f84 van satturk krijg ik de nl + csd es wel en de rest niet.<BR>We gaan gewoon verder.<P>Dont drink and drive.<BR>Smoke grass and fly. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

waarschijnlijk heb je last van fake key's.<BR>als je nu een pic progt die niet au is kan dit wel eens helpen tongue.gif" border="0shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0smile.gif" border="0<P>( o ) ( o )<p>[ 06-06-2001: Message edited by: pistolgreen ]

Geplaatst:

Nee geen idee, maar wel een bevestiging van het verschijnsel. Bij mijn Echostar AD3000 krijg ik ook vaak deze mededeling nog te zien als er al beeld is, dit ook bij viaccess zenders. Bij de nieuwste firmware trouwens vaker dan vroeger, dat wel. Ook komt nu regelmatig de mededeling: scrambled signal, no CA vlak voordat het signaal gedecodeerd wordt. Misschien iets in de timing van de mededelingen kan ik me voorstellen, maar in elk geval niet iets dat de goede werking beïnvloed zo te zien.

Geplaatst:

Ok goed dat het ook door jou herkend wordt.<BR>Vanavond prog ik het kaartje nogmaals maar dan weer volgens de beproefde, oude methode.<BR>Zal in dit topic wel even laten weten of het verschijnsel verdwenen is of niet.<P>Ron

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.