Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb picbined , maar hoe verander ik de datum bij een provider ?? confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

laat maar , ik ben er zelf al achter gekomen , ( na wat puzzelen ) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ik wilde alleen nog weten of het uitmaakt of ik de datum van komende of deze maand pak of een datum van over 50 jaar of zo ?? shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Wat ik begrepen heb uit de discussie, dat het beter is om de datum zover mogelijk vooruit te zetten, omdat de kans bestaat dat je op zwart gaat als de datum die op je kaart staat is gepasseerd.

Geplaatst:

De datm heeft louter een informatieve waarde en doet niets aan de werking van het geheel !!<P><BR>IQ<P>Mod Seca systems S4A

Geplaatst:

@iq<BR>Ik weet niet waar je dit op baseert, maar ik heb al een paar keer gehad dat ik met nieuwe GW keys geen beeld had en dat na datum aanpassen (ergens in de toekomst) alles weer functioneerde.<BR>Kan het zijn dat er verschillende softs voor PICs in omloop zijn die verschillend reageren?

Geplaatst:

Het heeft ook te maken welke ontvanger je hebt of je die datum moet veranderen.<BR>Ik heb datum nog op 31-05-2001 staan, en gewoon beeld. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

dank u allen voor jullie inbreng , ik ga er weer verder mee aan de slag tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.