Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 heeft er al iemand een oplossing voor de taq en k kanalen voor de philps ontvanger, op mijn strong 8000 werkt alles maar met het zelfde kaartje werken taq en k niet op de philips
Gast Geplaatst: 12 juni 2001 Geplaatst: 12 juni 2001 kijk eens even bij de topics event en je schiet er een hoop mee op!
Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 zijn er volop me bezig om de spaanse soft om te zetten naar nederlandse soft <P>prog je de spaanse soft in de flips dat werkt het maar alle menu's zijn dan natuurlijk ook spaans , misschien dat ze binnen een maand of 2 er mee klaar zijn dan moeten ta&ko het weer doen<P>bron: duck
Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 Alles leuk en aardig, wij hebben ook een Philips en hier werkt het dus ook niet meer. Waar kunnen we deze Spaanse software downloaden???
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 hoi<BR>en kijk uit want mijn deco is dood.<BR>zie duck.<BR>greetzz pipokoeie
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 mijn deco ook na het wissen van mn firmware wilde ik de spaanse soft er in proggen mooi niet dus die sti chip die er in zit is write protect. maar het vreemde was dat ie na een half uur zn canal+ soft weer terug had <BR>Voor spaanse firmware zie <A HREF="http://usuarios.tripod.es/mcgrowe/" TARGET=_blank>http://usuarios.tripod.es/mcgrowe/</A> <BR>of bekijk het messageboard in duckstand onder topic firmware daar staat alles uitgelegd
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 maar kijk uit als je deze soft gaat proggen in je flips want het werkt niet altijd en het proggen neemt een halve dag in beslag, het is behoorlijk link dus volgen cijfers van duckstad is het 300 goed gegaan en 60 deco's naar de hel
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 hoi<BR>Deze deco's zijn natuurlijk niet defect,alleen net als de mijne, booten ze niet meer en als je goed gelezen hebtbij duck is h2deetoo met een oslink interface bezig en als het goed is kun je dan de flash zonder dat de tuner in sevice mode staat benaderen en beschrijven dus dan komt er weer leven naar de dood.<BR>aleen ik denk dat we nog wel even geduld moeten hebben.<BR>greetz pipokoeie
Aanbevolen berichten