Gast Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 per ongeluk heb ik een schijve van mijn PC gefomateerd wie kan mij helpen om mijn bestanden terug te halen? Er is dar voor een programma voor?
slider Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 denk dat je pech hebt,weet niet of dat nog gaat, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
marco24 Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 geformateerd in dos modus zonder de optie "/u" ? niet op de schijf lopen mieren maar kies unformat vanuit dos prompt dat is een dosopdracht waarmee er nog wel eens wat te redden is met vr gr marco
Gast Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 Als er In tussen ni te veel op uw schijf geschreven is gaat het normaal wel hangt wel wat vanaf hoe schijf geformatteerd is Ntfs Of Fat32 Er bestaan veel programmas voor zoek gewoon op UNFORMAT Groetjes
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2003 Geplaatst: 16 september 2003 klik hier voor een demo/trial van Restorer 2000 merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Hallo, Als er In tussen ni te veel op uw schijf geschreven is gaat het normaal wel hangt wel wat vanaf hoe schijf geformatteerd is Ntfs Of Fat32 Er bestaan veel programmas voor zoek gewoon op UNFORMAT Groetjes Dit is een fat 32 atla
Gast Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Zoek naar het gratis "pc disk dokter" werkt perfect en nog geheel gratis ook haalt ALLES terug mits er niets ovewrheen gezet is natuurlijk. Heeft mij eruuuug geholpen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen