Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik denk dat je het vinkje unlock niet heb aanstaan.En wil je in vervolg nooit meer zo'n waslijst op dit board zetten.vooral de ppua niet!!!! mad.gif" border="0 <BR>Als dit een non public key was dan is hij het nu niet meer shocked.gif" border="0 <BR>ok laugh.gif" border="0 <BR>(o)(o)<BR>TPower<BR> shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Het volgende probleem :<P>Ik heb een file met 4 providers erin, en wil er één toevoegen. (provider0003, C*n*l + France) Ik heb de gegevens uit een WERKENDE file gehaald, en met secanix toegevoegd in de 4-provider-file.<P>IDENT: 0003<BR>PBM: ff ff ff ff ff ff ff fe<BR>PPUA: ** ** ** **<BR>NAME: C+ France <P>0C key:** ** ** ** ** ** ** **<BR>0D key:** ** ** ** ** ** ** **<BR>0E key:** ** ** ** ** ** ** **<P>Dit werkt dus in de ene file wel, en in een andere niet.<BR>Moet ik misschien behalve dit, nog meer toevoegen, wat in secanix niet te zien is ?<P>Groet,<BR>Marcel<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>geen keys !@#$%^&*<p>[ 07-06-2001: Message edited by: satkeumes ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.