Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Murdock,<BR>Ik ben op zoek naar de 24C16-1.BIN/HEX Eeprom file voor Philips ed/CI-ontvangers met de codes voor juni. Heb je die al, en kun je me vertellen op welke pagina ik die precies kan vinden en downloaden?<BR>Alvast bedankt,<BR>Leonard wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb nog niet alle updates binnen, ik wil ze nog een keer maken voor juli, daarna moeten jullie het zelf maar eens maken, het is en blijft een hobby....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Bedankt voor je snelle reactie Murdock,<BR>Ik zoek dus de files voor juli, heb wel van een site codes gehaald en zelf ingevoerd; maar toen werkte can+ nog niet.<BR>Help aub<BR>mijn e-mailadres: leonard.steetsel@zonnet.nl smile.gif" border="0

Geplaatst:

Controlleer je datum ook!

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Murdock,<BR>wat bedoel je met controleer je datum ook?<BR>kan of moet ik die ook aanpassen?<BR>Hoe en waar?<BR>Hoor graag weer van je,<BR>Loenard

Geplaatst:

Misschien interesanter om deze discussie in het SECA forum te voeren....<P>Dit is Download&Links....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.