Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Hallo Murdock,<BR>Ik ben op zoek naar de 24C16-1.BIN/HEX Eeprom file voor Philips ed/CI-ontvangers met de codes voor juni. Heb je die al, en kun je me vertellen op welke pagina ik die precies kan vinden en downloaden?<BR>Alvast bedankt,<BR>Leonard
Murdock Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Ik heb nog niet alle updates binnen, ik wil ze nog een keer maken voor juli, daarna moeten jullie het zelf maar eens maken, het is en blijft een hobby.... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Tja, download het Sat4all Seca Starters pakket en vul ze zelf in. Ben je ook niet meer afhankelijk van derden!!
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Bedankt voor je snelle reactie Murdock,<BR>Ik zoek dus de files voor juli, heb wel van een site codes gehaald en zelf ingevoerd; maar toen werkte can+ nog niet.<BR>Help aub<BR>mijn e-mailadres: leonard.steetsel@zonnet.nl
Murdock Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Controlleer je datum ook! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Murdock,<BR>wat bedoel je met controleer je datum ook?<BR>kan of moet ik die ook aanpassen?<BR>Hoe en waar?<BR>Hoor graag weer van je,<BR>Loenard
Murdock Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Misschien interesanter om deze discussie in het SECA forum te voeren....<P>Dit is Download&Links.... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten