Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een originele Philips secaontvanger... Als ik met een goldwafer naar C* kijk valt het beeld na zo'n 10 seconden weg. Stop ik mijn originele kaart in het toestel dan is er geen enkel probleem.<P>Is er een oplossing voor die probleem?<P>Groetjes!<BR>Bart.

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Mijns inziens niet je juiste file's gebruikt!<BR>Ben zelf ook aan het proberen geweest en is uiteindelijk gelukt, het kan dus wel echter zonder Tq en Kk.

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem (niet na 10 sec maar ong. 2 minuten). Gebeurt bij mij alleen als ik de ontvanger op ned1 afstem. Zo'n beetje elke file geprobeert die ik heb.<P>Greetz,<BR>duzz<p>[ 08-06-2001: Message edited by: duzzz ]

Geplaatst:

Bij mij geen problemo, Philips Box.<BR>Heb zg. JAZZ files gebruikt.

Geplaatst:

Inmiddels heb werkt het bij mij ook weer :-) Het zat em in de volgorde van de providers in de eepromfile.

Geplaatst:

Bij mij ook zwart beeld op originele s*ca doos. Na herproggen hetzelfde na 10 sec.<BR>Als ik in de eeprom zijn een aantal keys gewist.

Geplaatst:

probeer mooielamp file (werkt op m'n echostar dsb 2000 wel)

Geplaatst:

Bij mij hetzelfde probleem na 20 seconden.<BR>Heb al diverse files gebruikt maar allemaal hetzelfde. Heeft er nog iemand een tip waar ik de goede files kan halen, of wie wil mij ze mailen ???<BR>Bedankt alvast en een prettig weekend ( degene die kunnen kijken )<P>Grtz Mike

Geplaatst:

Hebben vroeger reeds aanvallen gehad, waarbij de eeprom werd gewist, maar nu wordt er niets gewist, maar de ontvanger weigert de kaart na ong 30 sec.<P>Edwin

Geplaatst:

Hier net hetzelfde,een raar probleem.<BR>Dit sinds 08/06/01.Ik heb 3 pr*m**r* kaarten en daarvan werken er 2.Ik heb 3 c* v* kaarten en daarvan werken er 2.Als ik kijk via s*e 113 zie ik niet direkt een verschil.<BR>Het enige dat er is is dat in de werkende m*s* kaarten er een m*1 en een p*u* zit en in de andere niet.mijn p*c k**r* werkt ook niet meer.sinds ik een crasch gehad heb op de pc ben ik al mijn s*t links kwijt.is er een goede medehobyist die er een paar via private message wil sturen aub.alvast bedankt,je bewijst er mij een goede dienst mee.

Geplaatst:

heb het zelfde probleem iemand een oplossing. helpppppp.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.