Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Hier geen problemen op een Philips box, met de zelf aangepaste duckfiles van april
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Is er iemand zo vriendelijk mij eventueel een werkende oplossing door te mailen?<P>Tnx!
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Heb hetzelfde probleem, alleen na 30 sec.<BR>Hoe moet ik dit oplossen, kan iemand dit hier posten??<P>Greetz
Edwin Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Dat is geen probleem van PBM's zoals elders gezegd. Wanneer je de pbm op een kleine waarde zet, zoals op een off kaart blijft het probleem toch bestaan. Is wel merkwaardig dat vooral Philips ontvangers er onder te lijden hebben.<P>Edwin
Edwin Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Heb al allerlei verschillende anti-resets geprobeert; zonder enig verschil.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 is dit een C+ vlaanderen probleem? Zelf heb ik geen probleem. @ edwin, welke heb je al geprobeerd?<P>nitwit
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 hallo bij mij valt mijn philips doos ook uit na 2minuten heb diverse files gehad maar niks werkt wie kan mij helpen aan een goede file gr.bert mr.telecom@12move.nl
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Files van Beamer of Duck werken niet... na 15 seconden is het gedaan met kijken en moet je de ontvanger uitschakelen via de knop op het frontpaneel...<P>Ik weet het niet meer
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Bij mij helemaal geen probleem op de flips , met de duckfiles
SatWijchen Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 oude duckfiles gebruiken de eeprom in de picbinned gooien de nieuwe keys van juni en juli erinzetten save as geef er maar een mooie naam aan.op je kaartje zetten en hij doet het.je kunt gewoon je oude pic gebruiken. VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Hmmm, dus we gaan terug naar af en in plaats van te delen moet iedereen zelf maar de keys invoeren?<P>Sorry, maar dat vind ik echt een beetje lame!<BR>Gaan de mensen die hier achter staan dan ook zelf de laatste versies van al de software op hun PC proberen te krijgen en kraken?<P>kom op jongens! Die software komt ergens vandaan en wordt overal gratis en voor niets aangeboden aan jullie en jullie allemaal maken daar gretig gebruik van.<P>Ikzelf zit meer in die sector en al die programma's delen is waar het om draait. Ik heb gewoon geen tijd om te vogelen met keys en vind die kant en klare files wel handig.<P>Je zou wel anders piepen als al de software krakers vanaf morgen zullen gaan zeggen dat je de programma's zelf maar moet gaan kraken. Ja, want kraken is maar een hobby dus zoeken jullie het zelf maar uit en Adobe Photoshop is toch niet zo duur? Sorry, maar een abbonnementje C+ is vele malen goedkoper dan al de gekraakte en GRATIS verspreide software waar jullie allemaal gebruik van maken dus doe niet flauw en share de kant en klare files. <P>Heb ik gelijk of niet?<p>[ 09-06-2001: Message edited by: oer4all ]
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 @ DexTor_SAT<BR>Bedankt voor de link... 'k heb nu 15 seconden langer beeld (in totaal dus 30 seconden beeld voor de boel op zwart gaat).<P>Wreed raar
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Beste oer4all,<P>Jij komt er wel. Prima dat de files niet meer kant en klaar op het net staan. Heb zelf ook maanden moeten ploeteren om 1 en ander een beetje te gaan snappen.
SatWijchen Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 @oer4all,<BR>Als het je al teveel moeite is om nog geen 5 minuten een paar keys intevoeren dan kun je inderdaad beter een abbo nemen want dan ben je zeer zeker geen hobbyist want dit is nog altijd een hobbybord en ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand om files vraagt als ze er helemaal niet meer uitkomen maar ommeteen zonder dat je zelf iets onderneemt om kant en klare files te vragen dat vindt ik toch een beetje te gek.<BR>ga er eens een paar avonden voor zitten en misschien wordt het dan wel een hobby.<P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Aanbevolen berichten