Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 @ michel03<BR>Tnx... 't is welkom via bartvanbelle@mail.be
Edwin Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Voor Nitwit : inderdaad je hebt het goed geraden. Deze provider heeft dus de nodige problemen.<BR>Enig idee ?<P>Edwin
Edwin Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Heb zoveel geprobeert, dat ik de namen niet meer kan opnoemen. Volgens onze "Franse" vrienden zou het kunnen opgelost worden door de volgorde van de providers. Heb er tot 11 achter gezet zonder resultaat.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Sterker nog, heb clone gemaakt van org kaart, (dus met kaart#,ppua,bpm,mk's, en natuurlijk de keys) maar ook bij mij valt de boel na +/- 20 sec uit. Dit gebreurde trouwens 8/6 pas voor het eerst. Voor die tijd werkte het wel.<P>Wat zou het zijn?
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 oer4all is dus het probleem van dit board, de gratis kijkers die zich hobbyisten noemen en waardoor A- in de stress schiet. Hobbysieten (als in para-)zou ik ze eerder willen noemen. Als we hier een echt hobbyboard van zouden kunnen maken, dan zouden we al een stuk minder sh*t met A- hebben.
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 na wat heen en weer gescheld van jullie zou ik toch tot een oplossing komen:<BR>download de duckfile eeprom +<BR>non auto update pic.<BR>daardoor kan je pic nooit een fake key op je eeprom zetten.<BR>oplossing 2:<BR>auto update pic + een non public mk01 +ppua in je eeprom./<BR>dit werkt bij mij nog steeds op de dst 5816(behalve taq+pal+kio)<BR>nu zouden jullie er toch uit moeten komen.<BR>oh ja voeg als je zelf je eigen eeprom edit 1 fake provider toe.<P>TPower was here<P>(o)(o)
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hawkeye:<BR><STRONG>probeer mooielamp file (werkt op m'n echostar dsb 2000 wel)</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> mh<P>Ik ben sinds 2 maand bezig met zelf programeren van goldcards mijn echostar dbs2000 valt ook na 1 minuut uit.<BR>Zou u mij ook de files willen mailen,<BR>Bij voorbaat mijn dank herman1.<BR>manuel1@home.nl
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 @ pistolgreen<P>da's nu net het probleem: er worden helemaal geen keys overschreven!<P>het is een reset commando dat - file afhankelijk - na zo'n 15 tot 30 seconden toeslaat.
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Hoi,<P>Ben ook helemaal nieuw. Heb gezocht naar de nodige info maar kan ECHT niets vinden.<P>Heb een Philips en ook geen beeld meer. Zie ook hier nog geen duidelijke oplossing. Hoop dat dat nog wel komt.<P>Please help me. Tijdelijke oplossing zijn werkende HEX files maar wil uiteindelijk leren begrijpen wat ik doe met die files. Dus alle info en linken zijn hartelijk welkom. Heb al iets gelezen over het sat4all starterspakket maar kan dit echt niet vinden.<P>Groeten,<BR>hansx@dolfijn.nl
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Begrijp het ook niet,ik heb 5 m*s* kaarten en er werken er 3 v/d 5 ?Waarom de ene wel en de andere niet is mij een groot raadsel.<BR>ik zie geen verschil met s*e 1*3.Kan mij iemand de duck url mailen in mijn private box,kan dan ook eens mij bezighouden en puzzellen.
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 ik wil een ieder bedanken die mij een file heeft toegezonden mijn philips doos werkt weer als een speer ik heb zelf in een oude duckfile de nieuwe code gezet en met het programma pinbined 1.21 bij de provider de datum even op 31-07-2001 gezet en het resultaat is JE KUNT WEER KIJKEN ik wens bij deze een ieder veel succes groetjes bert
Aanbevolen berichten