Gast Geplaatst: 17 september 2003 Geplaatst: 17 september 2003 hallo allemaal vraagie , zat bij een maatje van me die wil voor t eerst internetten afijn alles gekocht p4 met etc,56k modem xp pro nl. 12move erop geknalt alles ok maar,probleem hij heb een homefox door ze huis en moetje eerst een 0 draaien voor naar buiten tegaan , alles ingesteld althans geprobeerd bij ze inbel nr maar kom er niet uit eerst een 0 voor t nummer gezet ,ook als netnummer geprobeerd maar nee hoor ,je moet denk ik aan geven dat je een huiscentrale heb ,maar kan dat niet vinden wie weet weet ,hoor t graag ps alles werkt telefoonlijn etc, groetjes toppie
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2003 Geplaatst: 17 september 2003 veel centrales (vooral) de nieuwe zijn 'te snel', m.a.w een nul alleen volstaat niet. probeer dit eens : gebruik deze lijn als inbelnummer : 0,, 0676077777 die komma's zijn pauze's, zo gun je de centrale meer tijd om een buitenlijn op te pakken. suc6, merDe deze ruimte is te huur
Janneman Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 Meen dat een W ook een optie is: 0W 0676077777 (wachten op een kiestoon)
Bigfoot Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 Als je een gewone telefoon op die aansluiting zet, kun je daarmee het nummer wel bellen?
Gast Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 kan het misschien zijn dat op deze lijn databescherming ingeschakeld is? dit kun je dan met verschillende kodes uitschakelen weet alleen niet welke omdat dit per centrale kan verschillen. tevens moet je de kieseigenschappen van windows controlleren.volgens mij kun je ze zelfs uitschakelen.omdat je een nieuwe verbinding via inbelverbindingen maakt en hier kun je alles zo configureren zodat ook de voorkiesnummers gekozen worden.succes ermee
Ome Merde Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 Citaat: Als je een gewone telefoon op die aansluiting zet, kun je daarmee het nummer wel bellen? ik denk het wel, je toets de nul, je wacht tot de buitenlijn er is en dan type je het nummer in, die pauze herkent de centrale niet als je het nummer ineens invoert : 00676077777. groet, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen