Gast Geplaatst: 17 september 2003 Geplaatst: 17 september 2003 weet iemand of het het proberen waard is om met wat kunst en vliegwerk astra 1 en 2 te ondvangen of is er iemand die hier al ervaring mee heeft alvast bedankt jptje
Jossie Geplaatst: 17 september 2003 Geplaatst: 17 september 2003 dan moet je zeker kunst en vlieg werk uithalen ik zou zeggen koop een grotere schotel min 80 cm (of 2 losse) en je bent van een hoop problemen af...... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gerdy Geplaatst: 17 september 2003 Geplaatst: 17 september 2003 Het zal wel mogelijk zijn maar bij het minste minder goed weer kom je in de problemen... Gerdy
AEO Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 Al weer zo`n 4 jaar geleden kocht ik bij de **$*@*%*&^*#** in Almere een analoge ontvanger van het merk L&S, kompleet met 60 cm schotel en universele LNB 0,7 dB, alles voor 199 gulden! Omdat ik analoog via de Astra 19,2 altijd naar de BBC radio luisterde totdat men daar digitaal ging, kocht ik een digitale ontvanger van het merk Elsat ( FTA ). Omdat de radiokanalen van de BBC digitaal via de Astra op 28,2 worden uitgezonden, moest ik deze satelliet dus ook kunnen ontvangen, maar de Astra 19,2 wilde ik ook ontvangen omdat er digitaal veel Franse radiokanalen op zitten. De Elsat kon geen diseCqschakelaars aansturen, dus via een 12v transformator en een analoge schakelaar en een tweede LNB 0,6 dB lukte het wel. Astra 28,2 en Eurobird 28,5 staan zo dicht bij elkaar, dat ik beide satellieten met deze tweede LNB kon ontvangen. Het signaal was voldoende, en slechte ontvangst met regen kwam maar heel weinig voor! Mijn advies, gewoon proberen dus, hoewel je wel afhankelijk bent van de lokatie waar je zit. In het Oosten van ons land zal het wel problemen opleveren, maar hier in Almere of nog verder naar het Westen zal het zeker lukken. Overstappen naar een grotere wok kan altijd nog! Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Gerdy Geplaatst: 18 september 2003 Geplaatst: 18 september 2003 Citaat: Al weer zo`n 4 jaar geleden kocht ik bij de **$*@*%*&^*#** Ik zie dat je "nieuw" bent hier... Vraag je je niet af waarom de naam van de satzaak die je gepost bebt automatisch gewijzigd werd in "**$*@*%*&^*#**" ? Er bestaat daar een eenvoudige uitleg voor die je hier kunt lezen... Een aanrader met zicht op toekomstige postings! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen