Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Ik ontvang maar 10 van de 30 MM kanalen. 20 zenden niet uit of zijn gecodeerd. Eerst had ik wel alle 30. Zenden ze echt niet uit of klopt er iets anders niet. TV kanalen werken wel allemaal. Gebruik secanix.<BR>
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 Je bedoel dat je st*** ziet met een secakaart?<BR>Dit kan niet denk ik omdat ze niet in seca zenden .Ik weet wel dat enkele radio kanalen gaan bij wijze van test<BR>
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 > Oh sorry je bedoel d+. <P>Ja, en het vervelende is dat de radiokanalen niet allemaal werken.
Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 Heb hier hetzelfde, gebruik ook de secanix. Zal eens kijken of de PBM verschilt met die van Duck of Murdoc. <BR>Kan natuurlijk ook dat deze zenders zijn verplaatst (opnieuw zoeken) of uit de lucht zijn gehaald (pech gehad)
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Ik ontvang geen enkel muziek kanaal meer van D+. Alle 'MM' knalen hebben nog wel signaal maar ze zijn verder harstikke dood.<P>Ik heb ook al verschillende PBM's geprobeerd, maar dat lost ook niets op.<P>Het kan ook best zijn dat D+ deze service niet meer kan betalen, je praat toch over 30 thema muziekkanalen die 24 uur per dag non stop uitzenden en dat vergt nogal wat arbeid!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Had begrepen dat MM zou zijn gestopt ten gunste van XtraMusic (CryptoWorks). Daarvan zijn er ongeveer 10 meestal ongecodeerd van de 80... Wellicht??
Aanbevolen berichten