Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoor van verschillende kanten steeds meer geruchten over het binnenkort verschijnen van een altatieve software (OS) voor de officiele Seca-boxen.<BR>Enigszins wel voor te stellen, aangezien er enkele miljoenen in omloop zijn door heel Europa!<BR>Ik stel me dat voor zoals je een bijv. een Nokia 9500 moest omprogrammeren. Eerst de bootloader vervangen, zodat de seriele poort normaal toegankelijk wordt; dan de nieuwe software laden (zeg maar: Dr.Overflow2 - DVB 2000/2001/secabox) en tenslotte een zenderlijstje...... (een mens mag dromen, niet?)/.<P>Ondertussen ben ik van alles en nogwat aan het afzoeken, maar nergens iets dergelijks te vinden.<P>Weet iemand hier iets meer van??????<BR>Ik weet zeker dat vele met mij ZEER geinteresseerd zijn in meer informatie hierover.<P>Bij voorbaat dank, CK.

Geplaatst:

Tja, tis niet echt een nieuwe software versie maar ze lopen nu wel originele software versie te editten. Dit is dan alleen nog voor de Nokia 9302 & Strong 8000.<P>Dan kun je weer normaal naar Taq. kijken zonder 6 seconde pauze!<P>Maar er zitten nog wel wat "bugs" in, hij vraagt af en toe om een smartcard (terwijl die er gewoon in zit!)<p>[ 13-06-2001: Message edited by: appien ]

Geplaatst:

Die software (deadcafe geloof ik) is me bekend, maar die bedoel ik niet!<BR>De geruchten gaan over een hele nieuwe alternatieve software-versie, die voor alle merken ontvangers te gebruiken is (zelf heb ik als originele box een Pioneer-100).<P>Zijn er mede hobbyisten die hier meer van weten???<P>Groeten, CK.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.