gamgra Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 @Bancanaccia @Cyberson, Misschien puur toeval, beiden een "AMD Athlon" en beiden problemen met de Oslink, betekent waarschijnlijk niets, maar toch... Indien iedereen die een probleem met Oslink heeft en hier via dit boord een oplossing zoekt, begint met iets meer info over de gebruikte configuratie te verstrekken, dan is dit Oslink probleem misschien op te lossen. Vaak zie je een bericht in de trant van; "Oslink werkt wel met Laptop van buurman maar bij mij werkt het niet, wie heeft een oplossing"... Even voor de goede orde: Mijn Oslink-pro werkt o.k op een P.C met Pentium 3/500, P.C met Celeron/366, en een Pentium/166 Laptop, alle met win 98 S.E besturing, software: oslink 1.4 van H2D2. groeten gamgra
hels Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Ik heb zelf ook een AMD Athlon.... werkt perfect ... Vroeger met W98 nu ook met W2000 Dus dat kan het probleem niet alleen zijn ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
NEO_X Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Geplaatst: 24 september 2003 ik weet niet wat de bedoeling is jullie zitten over een oslink te discussieren maar mijn oslink werkt perfect en alle oslink versies doen het perfect hiero behalve die 1.5 die zegt dat ie iets niet kan laden enz maar hij geeft niet aan wat en hoe zoals je in mn eerste bericht hebt kunnen lezen het ziet er naar uit dat ik misschien .dll bestanden mis ofzo groetjes NEO_X het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 24 september 2003 Geplaatst: 24 september 2003 klopt ik krijg met windows xp pro ook 2 foutmeldingen maar 1.5 geeft niet aan welke bestanden. alleen dat ie iets niet kan laden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen