Ga naar inhoud


Berichtje van Humax (PVR8000)


Gast

Aanbevolen berichten

Voor de geinteresseerden:

 

Op mijn vraag of ze al vorderingen maken betreffende het lipsync probleem kreeg ik het volgende antwoord:

 

We have been investigating the Lip-sycn problem on the Canal Digital package, all of the required information has been sent to the Software developers to try to resolve this issue in the next software release. The new software will have a number of different features in regards to the RECORDING of programs, Playback of recordings and Timeshift. The software will hopefully be available in the 2nd - 3rd week in October.

 

Ik ben benieuwd wanneer de update echt komt en wat er in zit.

 

E.J.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit verhaaltje hebben ze al meerdere keren verteld maar er komt toch niks van terecht.

Toch hou ik de 8000 in mijn bezit en schaf er binnenkort een Dreambox bij aan want voor de 8000 krijg je net de helft van de nieuw waarde terug en dat vind ik een te grote verliespost.

Ooit zal het goed komen met de 8000(hoop ik dan maar)want het is tot nu toe voor het oog de mooiste reciever.

Maar als hij dan niet goed functioneerd koop je daar weinig voor.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...