Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Echostar D2510IPviaccess met een Aston 1.05 SECA CI.<BR>Voor de SECA CI gebruik ik de bekende goldcard. Mijn vraag is of iemand weet hoeveel providers ik op de kaart kwijt kan. Zijn dat er 9 of 15 ?<P>In eerste instantie had ik er altijd 9 op staan waardoor ik Frankrijk, Spanje, NL etc kon bekijken.<BR>Nu heb ik er voor het eerst 15 providers op staan. Deze heb ik handmatige ingvoerd met de laatste keys van een bekende site.<BR>Ik merk eigenlijk geen verschil in wat ik wel en niet kan zien smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>Misschien is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het verschil kan bemerken.<BR>Waarschijnlijk is er wel één boeketje wat met de laatste 6 toegevoegde providers te bekijken valt.

Geplaatst:

Nou Pong, je kan het al merken aan het feit dat het kaartje draait in de 1.05 als je er maar 9 providers in kon zetten doet ie het niet meer<P>gizmo

Geplaatst:

in een aston 1.05 kun je in totaal 15 providers proggen, echter staan er tussen de codes van de bekende sites ook wel eens fake codes om uitval van ca****- tegen te gaan, ook staan er vaak codes op voor de hotbird en die werken niet op de astra.... :talk

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden.<BR>Er staan inmiddels 15 providers op de kaart en ze werken stuk voor stuk naar behoren. Ehm behalve waarschijnlijk TPS want die hebben na één dag hun keys alweer veranderd. Heeft iemand dat nog opgemerkt ? (op zwart sinds 19 juni)

Geplaatst:

Hoi,<P>Tps zendt toch enkel in VIA*ESS uit ??<P>Cya<P>Pinnneke

Geplaatst:

wanner je nou twee modules heb,<BR>kan je dan verschillende providers bekijken?<BR>groeten sypestein

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by sypestein:<BR><STRONG>wanner je nou twee modules heb,<BR>kan je dan verschillende providers bekijken?<BR>groeten sypestein</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Dat met twee modules (tegelijk) werkt niet, het OS in de tuner ziet alleen de module in het 1e slot ............ dus toch gewoon kaartje steken denk ik

Geplaatst:

Als je 2 verschillende CAMs hebt, bijv. Seca en Viaccess - met bijbehorende kaarten uiteraard - dan kun je inderdaad alle providers door elkaar ontvangen waarvoor je kaarten geschikt zijn.<BR>Succes<BR>Duwgati

Geplaatst:

Pinhead je hebt gelijk.<BR>Ik bedoelde onze Zwitserse vrienden onder viaccess en dan nog niet eens TPS maar SRG.<BR>Een dubbele dwaling dus en hier absoluut offtopic. Excusez moi

Geplaatst:

IK BEN OP ZOEK NAAR DE FILES VAN ORBIT OP ARABSAT2 26A GRADEN, ZE CODEREN OP SECA , IK GEBRUIK EEN WAFERCARD, KAN IEMAND MIJ DE FILES MAILEN.

Geplaatst:

Hi Reink,<P>Was er inmiddels achter gekomen, maar heb toch een leuk tijdje gerommeld.<BR>Wat Duwgati betreft dat wist ik wel maar bedank voor de reactie.<BR>Heb wel een andere vraag het is wel duidelijk dat ik twee aston modules heb 1.4 en 1.5 nou heb ik in een topic terloops wel iets gelezen over een 1.6 1.7 en dat deze nu wel, laten we zeggen beperkt zijn waardoor een half jaar geleden deze modules in prijs de lucht in vlogen, maar is daar al meer duidelijkheid over of niet.<BR> groeten sypestein rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.