Gast Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Hallo, Ik ben een film in dvix dvd rip met tmpenc om aan het zetten naar mpeg2 en krijg een read errror op een bepaald moment. Ik heb de film als dvix afgespeeld en daar is niks mis mee. Is er nog een ander programma waar ik een mpeg2 bestand van de film kan maken zodat ik hem op dvd kan zetten ? gr peter
marco24 Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 open de film eens in virutual dub kies start frame server open dan tpmgenc en kies voor het aangemaakt dummie bestand succes
Gast Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Hoi Marco24 hoe maak je in virtualdub een dummie bestand ? ik zie dit nergens staan. gr peter
marco24 Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 voor dat je begint start je in de map van vir dub het bestand : auxsetup en kies install handler ps. met windows 98 werkt het bovenstaande niet en moet je kiezen voor proxy on en na het encoden proxy off start nu virutual dub laad het filmbestand in virutual dub kies voor file start frame server klik ok nu sla je je film op als: "naam.vdr.avi" open tmpgenc selecteer nu het zojuist gemaakte bestandje en de rest gaat zo ald je gewend bent succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen