Ga naar inhoud

Probleem met Basispakket Canal + (Strong decoder)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de Strong SRT8000 als decoder.

Sinds een maand heb ik een canal + basispakket abo.

Nu kan ik sommige kanalen wel ontvangen van dat pakket(Discovery,National Geographic) en de belangrijkste voor mij niet( MTV2,Lunapark,Nickelodeon).

Ik heb de topics al regelmatig gelezen en er wordt vaak gezegd dat je de firmware moet upgraden.

Is dit ook het geval bij mijn probleem? Of ligt het aan Canal + in verband met kanalen doorgeven.

Wat specs:

Decoderversie

version=6

fab= dassault at

type=0

patch=1

Signaalsterkte=goed

Satelliet= Astra 1G

Schotelnummer=1

Band=KU

Freq= 12515

Lolnb=10600

pol=Horizontal

Schakel 22 khz=Ja

Bij canal zeggen ze dat het aan de uitrichting van de schotel ligt, maar dan zou ik de overige kanalen ook niet kunnen ontvangen.

Als ik op nieuwe kanalen zoek ziet hij de MTV2,nickelodeon er ook niet tussen staan als kanaal.

Wel krijg ik bepaalde kanalen zoals Al Jazeera die ik eerst ook niet kreeg.

Geplaatst:

MTV2 weet ik zo 1 2 3 niet, Lunapark is een spelletje (als ie het nog doet) en Nickelodeon zendt volgens mij niet meer uit.

ik kan het mis hebben dus pin me er niet op vast.

dat je discovery channel e.d wel open krijgt betekent het dat je seca2 kaart een geldige update heeft gehad.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Het probleem wordt veroorzaakt door de softwareversie in je decoder. Gebruik softwareversie 20, dan werkt het wel.

Door een bug in versie 6 én versie 15 lopen sommige transponders niet in. De software is te vinden op de homepage van Strong: http://www.strongsat.com/

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen