Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij het zelfde als bij een andere provider. (is al meerdere keren besproken)<BR>b.v. de datum vooruit zetten.<P>Henri wink.gif" border="0

Geplaatst:

hoi klink260,<P>Volgens mij via Astra of zoiets, 80 graden oost tov het noorden.<BR>Soms al het helder weer is zie je, vanaf de A-27 nabij Oosterhout, de mast al staan.<BR>Vooral 'rond kerst is'tie leuk met al die lichtjes. De tuidraden van de sateliet-mast (staan toch een hoop schotels op)vormen dan de letter A, de B staat voor het Begin van het sateliet signaal.<BR>Het kanaal nummers zijn... 4, 27 & 30, teletekst wordt minimaal 6x per uur ge-updated.<P>Veel plezier en kijkgenot.

Geplaatst:

Er zitten toch ook radio kanalen daarzo? luchtradio onderandere en ook nog 5 andere bekende stations meen ik.<BR>Die zenden ongecodeerd.

Geplaatst:

Hallo,<P>HET WAS MAAR EEN VRAAG !!!<BR>Ik hoopte een goed antwoord te krijgen maar het valt me VIES tegen.<BR>Maar ja als je het zelf maar weet, en waarom zou je het met iemand anders delen toch?<P>groeten laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

Hoi klink260<P>Even serieus!<BR>Ik test zoiets 'nooit' en zeker niet bij AB sat, maar het (0025) is niet op de Astra, deze AB zenders vallen onder het Franse CS. Probeer een zender op de Hotbird zoals AB1 of AB moteurs.<P>GR,<BR>René

Geplaatst:

He Toxic, kennen wij elkaar ??? enkel (ver)oordelen als je mij kent, merk ik hier weer een paar hangende oortjes naar .....(je weet wel wie ik bedoel) ?? <P>Het mag toch wel eens een keertje minder serieus ?<BR>Je kunt toch wel tegen een geintje ???? <P>Zo nu en dan, tijdens een korte koffie-pauze willen we de flauwe en weinig inspirerende vragen wel eens gezamelijk bespreken en er dan een vrolijk "moppie" van maken.<BR>Zeg nou zelf, zo boeiend is de site niet op dit moment, maar ja dat ligt meer aan ons allemaal en de op dit board geldende regels.<P>Ik ga weer snel over op de hobby en uitzoeken wat PP?A (Piet Paulisma)en M??k-?1 betekent waarover ze het gisteren hadden op een poolse site, stonden allemaal van die getallen en cijfers bij die je (M'n Pools is wat minder)op een tuinhek (????), .......(toch niet van Piet Paulisma ?), kon zetten zodat deze via de sateliet 12x per jaar automatisch open kan gaan.<P>Groeten, en oh ja Toxic....neem nog een pint !!!!!!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.