Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Ik ben gisteravond even aan het expirimenteren geslagen met een hele set PPUA en MK01's waaronder één voor de nederlanders.<BR>Helaas sprong na een half uurtje het + kanaal op zwart en daarmee ook de andere nederlanders. Ik moet er bij opmerken dat ik de keys met rust gelaten hebt.<P>Is dit een bekend iets of is dit misschien het bekende "reset" verhaal ?<P>Uiteraard kan ik nog terug naar Murdock.<P>Greetz
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Nou, dat zal ongetwijfeld dan de reden zijn.<BR>Bedankt voor de opmerking.<BR>Ik zal die PPUA en MK01 er maar weer snel uithalen.
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Was bij mij ook. De datum wordt dan teruggezet naar 1-feb.
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Geinig. Ik lees de kaart net even uit. De datum is teruggezet naar 28 februari en ik heb drie fake keys te pakken. Eerlijk is eerlijk. Gul zijn ze wel :-)<BR>Maar... ut is alweer voor elkaar.<P>Happy viewing allemaal
The Librarian Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 als je de keys op je kaart uitleest zal er waarschijnlijk een aantal andere waardes instaan...het lijkt er op dat je fake keys binnen krijgt dat gebeurt als je ppua, of een mk01 gebruikt waarvan de provider weet dat deze in omloop zijn dekaarten met deze ppau/mk01 er op krijgen dan een niet geldige key update en vervolgens gaat de boel op zwart..<P>GRTZ, Andre
Aanbevolen berichten