Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 Hallo, Heb 2 receiver en 2 disceqc een op astra en een op hispasat. Zolang beide receiver op astra of op hispasat heb ik beeld, Maar als ik met de ene reciever naar hispasat kijk en de andere op astra wil kijken gaat dit niet .Hoe komt dat??? Diseqc A op astra beiden en Diseqc B op hispasat Thanx.
Bigfoot Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 Wat bedoel je met "ik heb 2 diseqc" . Heb 1 dus 2 twin lnb's en daarachter 2 diseqc switches?
Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 weet ook niet zeker wat je bedoelt maar als je het zo hebt als hier http://www.sat4all.com/ubbthreads/gerdy.php?image=ah%20voor%202%20gebruikers dan moet het kunnen dan is hotbird natuurlijk hispasat
Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 Tenzij je van die goedkope @#$% diseqc switches hebt, zoals die van Emittor bijvoorbeeld. Deze werken niet goed met twin LNB's. Kan je beter wat meer geld uitgeven voor bv een Spaun.
Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 Heb hem zoals de tekening juist aan gekoppeld.Twee schotels een astra een hispasat.Met elk een lnb met ieder 2 uitgangen. uitgang van astra beiden naar 2 disecq a en hispasat beiden naar disecq b.Dit is voor 2 receivers. Op beide heb ik beeld zolang ik naar de zelfde sateliet kijkt,eens de andere receiver naar hispasat zapt ,valt een van de receiver op zwart en geen signaal meer. Je hebt misschien gelijk dat het aan de disecq ligt. thanx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen