robje Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hallo hoe kan ik de verschillende cameraposities van de formule 1 bekijken. Ik heb ergens gelezen dat je de juiste pbm moet hebben. Zo ja waar kan ik die vinden?
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Van PremiereWorld begrijp ik?? Heeft niets met je PBM te maken. PBM is voor Seca. PremiereWorld gebruikt Irdeto en zijn eigen software om uit het SuperSignal de losse beeldjes te halen. Met een DVB2000 box kun je door de verschillende V-PID's en A-PID's de kanalen scheiden. De Franse Kiosque (wel Seca) gebruikt gewoon afzonderlijke kanalen (K3-K8) als ik het goed heb...Als je normaal Kiosque kunt zien (waar ik natuurlijk streng tegen ben )) ) is de PBM ook goed....
robje Geplaatst: 22 juni 2001 Auteur Geplaatst: 22 juni 2001 nee ik bedoelde van c*n*l+. Ik heb gehoord dat je daar ook de cameraposities kunt kiezen.
Morgothzz Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Dat was vroeger wel zo, C+ heeft die service stop gezet. Alleen Taqilla, Kiosk en premiere leveren die service nog. Taq en k op seca en PW op irdeto. Je krijgt 6 verschillende camera zenders per race. Je bent je eigen regiseur en creeerd daarmee een rsi duim. (bij mij staan meerdere tv's tegelijk aan he he) Regards 'Life Is A Joke'
Montoya Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 <B>2 Morgothzz</B>,<BR>Machtig he, dat kijken met meerdere TV's Eén TV met onze Olaf voor het kommentaar en de andere TV's voor de onboard kamera's, duels, pitstops, ronde/sectie tijden hahahahaha.<BR>Bij de laatste race was het wel kicken om op 2 tv's het duel te volgen van de broertjes Schumacher. Dus op één TV de shots van de camera's naast het circuit die het duel volgden en op de andere TV het onboard shot dat naar achteren was gericht, waardoor je de "prikacties" heel leuk kon volgen <P>BTW: Palco zend de F1 op alle dagen met 6 zenders uit (dus alle trainingen kun je LIVE volgen vanaf de vrijdag tot en met de zondag)
Morgothzz Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 En ik ben ook nog zo'n yup dat ik beschik over een breedbeeld met pip (picture in picture) ideaal voor je telemetrie/data kanaal. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Volgens mij heeft canal+ die service nog steeds, maar alleen tijdens de race op de K-kanalen.(dus op zondag met een regio box).<P>Sjeffie zegt dag dag.
Aanbevolen berichten