Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Éven een vraagje?<BR>Ik kan een Philips SECA DSX 6073 kopen, maar zijn hier nog problemen mee en wat voor seca files werken hier zonder problemen op?<BR>Herbert
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Deze heeft regio protection. Je hier dus geen Taquilla en kiosk op kijken.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Heeft inderdaad regioprotection,landencode.<BR>Ik heb mijn splinternieuwe flips na een week<BR>al weer de deur uitgezet om deze redenen.<BR>Er staat nu een humax 5400, deze pakt bijna<BR>alles.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Mooi dan weet ik dat, ik neem aan dat er geen oplossing voor is?<BR>Alvast bedankt voor de antwoorden,<BR>Herbert
gamgra Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hoi Prutser,<P>Aan het probleem van die Taq,Kiosq en Palco's wordt momenteel Internationaal gewerkt,zal niet lang meer duren, zijn al goede resultaten gemeld.<P>Ik word overigens wel een beetje 'niet goed' van die negative "lulkoek" die sommige uitbraken als er een vraag over phil..s decoders opkomt.<BR>sorry liet me ff gaan.<P>gamgra
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hoi gamgra we wachten wel af <BR>Elk merk heeft zijn voor en nadelen, maar daar ging het niet om.<BR>Als er wat nieuws is dan hoor ik dat graag, dit omdat deze ontvanger nog bij een kennis staat en mischien is er nog leuks van te maken dan.<BR>Herbert
Aanbevolen berichten