Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er soms iemand oplossing voor het <BR> "steek smartcard" probleem.(na 10sec.)<BR>Heb de bekende file's al gebrobeerd zonder succes.<P>alvast bedankt

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by f1.cd:<BR><STRONG>Weet er soms iemand oplossing voor het <BR> "steek smartcard" probleem.(na 10sec.)<BR>Heb de bekende file's al gebrobeerd zonder succes.<P>alvast bedankt</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> nrdnet@yahoo.com

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by f1.cd:<BR><STRONG>Weet er soms iemand oplossing voor het <BR> "steek smartcard" probleem.(na 10sec.)<BR>Heb de bekende file's al gebrobeerd zonder succes.<P>alvast bedankt</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Mail me even wat voor ontvanger je hebt en dan stuur ik je de files wel toe.<BR>Mail via nrdnet@yahoo.com

Geplaatst:

zou je mij deze codes ook willen toesturen<BR>Bij voorbaat hartelijk dank ontvanger Philips<BR>seca

Geplaatst:

C+ vl is enkel te bekijken via de kabel.<BR>Hou bouw je de ontvanger om?

Geplaatst:

Sorry voor diegenen die mij een private mail gestuurd hebben, en geen antwoord ontvangen hebben, heb mijn postbus niet nagezien voor een tijdje.<P>Een sat ontvanger kan je niet ombouwen zodat hij werkt voor de kabel. Zelfs met een frequentie-omzetter zal het nog niet werken.<BR>Op de kabel gebruikt men een ander soort modulatie. <P>Edwin

Geplaatst:

nieuwe secanix files bij donald duck halen.<BR>had dit probleem ook 30 sec beeld en dan steek smartcard in de decoder nieuwe files erin en hup klaar smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Lees Pientje<P><BR>Werkt perfect<P><BR>Gracias, Pientje bavaria.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.