Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand wat er met de poolse kanalen op Hotbird is gebeurd?? Zenders als Cyfra en minimax geven geen SIGNAAL meer.

Geplaatst:

Hi sathopper,<P>ik heb geen antwoord op jou vraag maar<BR>je heb wel het zelfde als ik wanneer ik <BR>iets vraag geen antwoord!<BR> groeten jonk frown.gif" border="0

Geplaatst:

c*fr* nog steeds te ontvangen hoor geen problemen mee andere file zoeken misschien???<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0blush.gif" border="0

Geplaatst:

HOT BIRD (13º Oost)<BR>-------------------<P>Digitaal:<BR>--------<P>Op 12.220 GHz (H) is het Servische TV-station BK 063 SAT niet meer te<BR>ontvangen. Nu is er via deze instellingen een testbeeld te ontvangen.<P><BR>Op 12.303 GHz (V), symbolrate: 27.500 en FEC: 3/4 zijn de commerciële<BR>Poolse TV-stations SUPER 1 en POLONIA 1 niet meer te ontvangen. Deze<BR>zijn nu digitaal via Astra (19.2º Oost) te ontvangen.<BR>komt van sat newsbrief <A HREF="http://www.radiovisie.com" TARGET=_blank>www.radiovisie.com</A> voor gratis abb<P>noes

Geplaatst:

Ook hier nu nog een perfecte ontvangst van Cyfra. hierbij moet ik wel zeggen dat dit bij mij alleen op de Humax het geval is, op m'n seca doos (Echostar DSB 2000) krijg ik op Cyfra pakket ook geen signaal meer, maar dit is bij mij al een ruime tijd gaande. Ook na het opnieuw inlezen van de zenders werkt een deel van het pakket niet. Zenders zoals Eurosport Polen, RTL7, en TVN uit het pakket doen het wel, maar bij de 'Premium' zenders (zoals c*n*l+, minimax,enz...) is er op de Echostar nog steeds geen signaal mad.gif" border="0 <P>Gelukkig heb ik een Humax.. laugh.gif" border="0 <P>Gr,<BR>René

Geplaatst:

JA, bij mij is Cyfra+ nog steeds te ontvangen. Niks is er mis mee.

Geplaatst:

Het is vreemd dat deze zenders dus niet meer te "ZIEN " zijn met een echostar. Even los gezien van een evt. verkeerde file. Je moet altijd toch een signaal vinden.<P>Misschien is het met de echostar ontvangers dus een serieus probleem. Misschien hebben de mensen met een echostar met embedded Viaccess ook een probleem op de Thor. Zodra je op NRK 1 en 2 komt zit alles vast.

Geplaatst:

Heren,<BR>In de tweede week van juni heeft cyfra+ wat vervelende schakelingen gedaan waardoor veel illegale kaarten gestopt zijn. De laatste hex files van mij omzeilen dit. als iemand interesse heeft graag een mailtje.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.