Ga naar inhoud

Divx support

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Effe brainstormen over divx support.

Iets dat zeker is ,is dat de ppc te traag is hiervoor.

Goed nu we dit weten, hoe gaan we dat omzeilen.

Streamen vanop een ander station, stream door DB leiden ?

Ben op een project gestoten voor PPC van amiga, en daar was de snelheid die van een slideshow.

Dus ik denk dat we divx moeten afspelen op een x86 en die laten streamen op netwerk naar de DB.

Iemand andere gedachte?

ben effe aan het kijken naar videolan open source.

Geplaatst:

In het image 1.04 tijdperk heb ik wel eens videolan client gebouwd voor dreambox. Ik weet de details niet meer waarom het niet werkte, maar had volgens mij met frambuffer device te maken. Ik kan dat paket wel weer eens opnieuw bouwen zodat ik weer weet wat er fout ging. Of mischien gaat het met 1.06 wel beter.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Ronald kan het zijn dat de framebuffer aangepast is in de nieuwe 1.06. Ik dacht van wel.

in welke opstelling heb je alles toen opgebouwd?

Geplaatst:

Dat is moeilijk te zeggen of framebuffer in 1.06 verbeterd is. Voor enigma werkt framebuffer, in principe, goed genoeg.

Ik had toen het zaakje gebouwd op mijn linux powerPC en gelinked tegen de glibc (local.tar.gz) van mijn site. Ik zal dat allemaal opnieuw doen met de laatste versie van vlc. en analyseren. Als het werkt kan ik later wel kijken of er een versie te maken is de werkt tegen met de glibc van dreambox.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen