Gast Geplaatst: 21 september 2003 Geplaatst: 21 september 2003 Na de nieuwe 1.06 versie heb ik problemen met de keyupdate. Updaten met het script gaat niet goed, hij plaatst wel een nieuwe So*.K* maar heb geen beeld. FTP ik de file, dan gaat het wel goed. Wie herkent dit?
Gast Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Helaas, ook niet na een reboot. Kan dit iets met lees/schrijfrechten te maken hebben?
Jossie Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Citaat: Updaten met het script gaat niet goed, hij plaatst wel een nieuwe So*.K* maar heb geen beeld. FTP ik de file, dan gaat het wel goed. Wie herkent dit? een softcam.key via tcc keyupdater....? of gewoon een 6in1 file van bijvoorbeeld B^^^S... welke bestand FTp je dan naar de dreambox een Hex file..? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
tCC Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Citaat: een softcam.key via tcc keyupdater....? of gewoon een 6in1 file van bijvoorbeeld B^^^S... welke bestand FTp je dan naar de dreambox een Hex file..? waarschijnlijk bedoelt ie een keyupdate vanaf de box zelf. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 staat het DNS van je inet-provider wel goed ingesteld ? merDe deze ruimte is te huur
hels Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 had je vroeger het root password aangepast? Als je een nieuwe image flashed, dan krijg je het originele root password (dreambox) weer terug. Ik had dit probleem en heb het opgelost door in de ".ini" file van Keyfileupdater het rootpassword aan te passen. "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
dijk Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Hier precies hetzelfde, ftp ik s*ftc**.k** naar var/keys dan doet hij het perfect. verder werkt alles prima gr..Jac
Jossie Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Citaat: So*.K* hier kon ik geen softcam.key van maken daarom mijn verwarring.... tja dan zou je aleen nog naar je netwerk verbinding kunne kijken kun je bv software updates ZIEN van uit de dreambox..? als dat zou lukken moet je wel een goede verbinding hebben instellingen > expert setup > software update > internet aleen kijken niet downloaden !! AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
tCC Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 of gewoon de keyfile updater 2.0.4 gebruiken, die werkt volgens mij altijd wel (mits mensen niet lopen te klooien met ocx files e.d.) domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Gast Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Ja, maar nu met de que mogelijkheden wil ik het automatisch. Dus nogmaals, keyupdate via het script keyupdate.sh gaat niet goed, hij laadt wel nieuwe keys, maar zwart beeld. Middels FTP lukt het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen