Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie met regelmaat mensen praten over EPG's en dan verbaas ik me over dat stukje <'s>. Ik heb op mijn secadoos maar één EPG, en da's die van C+ digitaal. Is het dan ook mogelijk om meerdere EPG's te krijgen, of is dat voorrecht behouden aan eigenaren van een CI doos? bavaria.gif" border="0

Geplaatst:

Heb je een 5816 philips-secadoos? Dan is het nu mogelijk een multi-EPG-patch aan te brengen. Dan heb je lekker alle EPG en spelletjes op een secabak. Kijk maar eens bij Duck in de topics van H2detoo !

Geplaatst:

hi,<P>Nu nog zo'n "patch" voor de humax... hoeven we ook niet meer 10 tallen sites af te schuimen om te weten waar we naar aan't kijken zijn...<P>groeten

Geplaatst:

Nee, geen philips, een Strong SRT8000. Net effe wat anders. Dus geen patch waarschijnlijk. En wat anders terzijde: het patchen van het strong doosje werkt ook niet helemaal zoals ik wil, 't werkt namelijk niet! Bij opstarten van de strong loader (die gewoon van thompson is en ook voor een hele zooi andere bakken wordt gebruikt) geen foutmeldingen, strong aan met flash-knopcombinatie ingedrukt. Strong meldt zich netjes maar zodra je op de startknop in de sw drukt is het over met de software... Niks gebeurt en de taak op de win2k machine hangt compleet... Iemand een idee?<P>Grtz,<P>Mark confused.gif" border="0

Geplaatst:

Als die patch ook werkt op de spaanse kanalen op een Hum 5400 zou ik kreeg weten hoe ik eraan kom of gemailed krijgen alvast mijn dank!! e.deboer@kpn.com

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.