Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Ik heb al een tijdje een file waarin ik mijn eigen edits heb gemaakt. Ik gebruik altijd dezelfde PIC en mijn eeprom wijzigd dus soms.<BR>Ik gebruik meestal mijn MK's voor de update. maar sinds afgelopen week gebeurd het regelmatig dat het beeld ineens stil staat op bijv. C+ en een foutmelding. Als ik dan de ontvanger uit doe en weer aan doet hij het weer even. een minuut of 20 minuten...<BR>Maar alle zenders hebben dit probleem dan. Dus niet een aktie van C+ denk ik want ook TVBS werkt dan niet. mijn MK's zijn nog goed want ik heb ze vandaag laten downloaden van nieuwe maandfiles. Weet iemand hier iets van??<BR>Ik heb een echostar 2110 2CI Viaccess en een Aston 1.05 seca CAM
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 Ik heb de datum maar ergens in 2014 gezet.<BR>Nu doet hij het weer maar ik kreeg het steeds toevallig rond een uur of 23.00.<P>Ik ben benieuwd. ik heb ook een file gedownload wat een pic en eeprom had, zodat deze pic dus bij die eeprom past.<BR>Nu heb ik dan zelf wat masterkeys aangepast in die eeprom in de hoop dat er misschien teveel verschil zat tussen de pic en eeprom. misschien kan iemand dit bevestigen.
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Ik heb toevallig dezelfde installatie, maar heb geen probleem hier. Misschien heb je last van een oververhitte kaart ? De module wordt nl erg heet en dan stopt de kaart ermee. Heb zelf een kleine ventilator ingebouwd naast de CI, en ook een pic+eprom pcb kaart, zodat de pic niet te warm wordt.<BR>Dat werkt prima.
Aanbevolen berichten