Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje een file waarin ik mijn eigen edits heb gemaakt. Ik gebruik altijd dezelfde PIC en mijn eeprom wijzigd dus soms.<BR>Ik gebruik meestal mijn MK's voor de update. maar sinds afgelopen week gebeurd het regelmatig dat het beeld ineens stil staat op bijv. C+ en een foutmelding. Als ik dan de ontvanger uit doe en weer aan doet hij het weer even. een minuut of 20 minuten...<BR>Maar alle zenders hebben dit probleem dan. Dus niet een aktie van C+ denk ik want ook TVBS werkt dan niet. mijn MK's zijn nog goed want ik heb ze vandaag laten downloaden van nieuwe maandfiles. Weet iemand hier iets van??<BR>Ik heb een echostar 2110 2CI Viaccess en een Aston 1.05 seca CAM

Geplaatst:

Ik heb de datum maar ergens in 2014 gezet.<BR>Nu doet hij het weer maar ik kreeg het steeds toevallig rond een uur of 23.00.<P>Ik ben benieuwd. ik heb ook een file gedownload wat een pic en eeprom had, zodat deze pic dus bij die eeprom past.<BR>Nu heb ik dan zelf wat masterkeys aangepast in die eeprom in de hoop dat er misschien teveel verschil zat tussen de pic en eeprom. misschien kan iemand dit bevestigen.

Geplaatst:

Ik heb toevallig dezelfde installatie, maar heb geen probleem hier. Misschien heb je last van een oververhitte kaart ? De module wordt nl erg heet en dan stopt de kaart ermee. Heb zelf een kleine ventilator ingebouwd naast de CI, en ook een pic+eprom pcb kaart, zodat de pic niet te warm wordt.<BR>Dat werkt prima.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.