Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Kaartje met verschillende Files Gw, duck,(verschillende kaarten) enz!<BR>geprogt maar na 3 min weer de melding plaats kaart(c+) ik gebruik een pioneer 100, ik heb nooit problemen met de box.
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 hoi ik zit met hetzelfde probleem als jullie ik heb al 10 files geprobeerd maar allen geen resultaat na bij mij nog niets een 3 minuten niets meer en de melding steek de smardcard in de kaartlezer wie kan mij helpen
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 hoi ik zit met hetzelfde probleem als jullie ik heb al 10 files geprobeerd maar allen geen resultaat na bij mij nog niets eens 3 minuten niets meer en de melding steek de smardcard in de kaartlezer wie kan mij helpen
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Hallo ook hetzelfde probleem, heb al op de meest uiteenlopende site,s gedownload zonder resultaat, het beste lijkt mij de Philips box verkopen , en een humie aanschaffen.
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 misschien te cripties kijk bij de duck hierlangs onder funcards met een friese naam<BR>voor de assc*m
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Stuur maar een meeltje dan krijg je de Pic en Eeprom filtjes wel van mij!<BR>dj@zijnthuis.nl<P>Gr Dick
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Hoi, ik heb hier ook een 5816 staan, en geen enkel probleem hoor, (uiteraard heb ik de <BR>T en K's niet meer), maar verder geen problemen met uitval met mijn goldwafertje<P>gebruik eens een oude werkende file, en klop even zelf de nieuwe key's in i.p.v. de kant en klare files, en bovendien als je een picfile hebt die goed werkt, deze ook gewoon blijven gebruiken.<P><BR>Tis weeer tijd voor een <BR>
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 wil je het dan er ook nog inzetten<BR>of is dat te moeilijk<BR>want ik snap het niet meer.<BR>je mag sinds kort geen files meer vernoemen<BR>daar kan ik ook niks aan doen<BR>
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Probleem opgelost !<BR>Met dank aan Crazy Murdock !<BR>He is the best !
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 gebruik de juiste pbm en er gaat een 'wereld' voor je open
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Het probleem met de file van Cr.M. is dat de kinder code 6969 niet werkt en veel zwarte schermen op de kanalen geeft.<P>gr.
Murdock Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Hoi Testkees,<P>Op welke kanalen krijg je een zwart beeldje? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Hallo Murdock, het probleem met de zwarte schermen is opgelost allen de kinder code niet en het menu, zie ook pioneer.<BR>vr.gr
Aanbevolen berichten